امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۵:۴۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2433
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست امور دبیری  فدراسیون تنیس روی میز گفت: عده ای هستند که پشت سر ۵ بازیکن ملی پوش معترض پنهان شده اند و شاید دوست ندارند که مشکلات برطرف شود. قصد دارم هفته آینده طی نشستی با نظرات دوستان معترض آشنا شوم . امیر عمیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با…

    سرپرست امور دبیری  فدراسیون تنیس روی میز گفت: عده ای هستند که پشت سر ۵ بازیکن ملی پوش معترض پنهان شده اند و شاید دوست ندارند که مشکلات برطرف شود. قصد دارم هفته آینده طی نشستی با نظرات دوستان معترض آشنا شوم .
    امیر عمیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با اشاره به این مطلب که تمام سعی ما این است سوء تفاهم ها به طور کامل برطرف شود، عنوان داشت : برخی شاید دوست ندارند که مشکلات بر طرف شود. دوست داریم نفراتی که روی آنان سرمایه گذاری شده و سرمایه ملی محسوب می شوند به صحنه فعالیت ورزشی بازگردند. دست این دوستان را به گرمی می فشاریم. ما در خدمت دوستانی که ملی پوش هم نیستند خواهیم بود. فدراسیون متعلق به همه است.
    وی افزود : قصد دارم هفته آینده طی نشستی با نظرات دوستان آشنا بشوم . بسیاری از صحبت هایی که دوستان در مورد مسائل فنی مطرح می کنند، جا دارد بررسی شود و آن دسته که اصلاحی است، انجام دهیم . اگر بحث روی مسائل غیر فنی باشد ، فکر می کنم که عزیزان من باید توجه کنند که هر کس در رده ای که هست، باید پیشنهاد بدهد. نباید همه در مسائل مختلف دخالت کنیم. آنچه که در مورد نحوه برگزاری مسابقات، اردو و تیم ملی باشد در خدمت عزیزان هستم.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز خاطر نشان کرد: در نظر دارم در وهله اول جو وفاق و وحدت را در جامعه پینگ پنگ و فدراسیون بوجود آورم. قصد دارم آن هایی که دور بوده و در حقشان کوتاهی شده، دوباره به این جمع برگردانیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمیدی:عده ای پشت سر ملی پوشان معترض پنهان شده اند"
    تازه ترین اخبار