امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۲:۰۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24418
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     تصاویر تیم البرز که در رقابتهای نونهالان کشور به مقام قهرمانی رسید. با تبریک  مخصوص به آقای شمس که نشان داده مربی قابل و برجسته ای در سطح کشور می باشد.      

     

     

    تصاویر تیم البرز که در رقابتهای نونهالان کشور به مقام قهرمانی رسید.

    با تبریک  مخصوص به آقای شمس که نشان داده مربی قابل و برجسته ای در سطح کشور می باشد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تصویر تیم البرز/قهرمان نونهالان کشور"
    1. amidi گفت:

      تبریک برمرد بزرگ کرج جناب اقای شمس و نونهالان سرفراز این خطه

    2. محسن گفت:

      یاشاسین مهدی جان

    3. حمید صادقی گفت:

      با سلام من هم این قهرمانی ارزشمند رو به خانواده ی تنیس روی میز استان البرز و مخصوصا به آقای شمس مربی ارزنده زحمت کش و بااخلاق کرج تبریک می گویم.

    4. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      باسلام وادب ،
      قهرمانی تیم نونهالان البرز بر تمامی دلسوزان این مجموعه مبارک باد.
      شاید بیشتر افراد علاقمند به این رشته ندانند که استان البرز بخش عمده این قهرمانی که توسط عزیزان استان البرز بدست آمده و در آینده هم تکرار خواهد شد را مدیون افراد جدیدی است که بعد مدتها که ترد شده بودند و مجدداً به صحنه پینگ پنگ کشور باز گشته اند ، میباشد . که در این جا بایستی از آقای امید شمس قدردانی بعمل آید که در یک کلوپ (واقع در زیر زمین ) و با کمترین امکانات این قهرمانان کوچک و با اخلاق و دوست داشتنی (حمید و نوید)را که به جرات میتوان گفت که آینده پینگ پنگ کشور را رقم خواهند زد ، تربیت کرده است.

    5. خیراندیش گفت:

      با درود
      شادباش به دوست بزرگوارم جناب شمس و همکارانشان
      خسته نباشید
      پیروز و سربلند باشید

    6. با عرض تبریک به آقای شمس و بازیکنان تیم البرز خصوصا مهدی جان بازیکن شایسته شهرستان ساوجبلاغ

    7. اميد عصاره ناصري گفت:

      باعرض تبریک به خانواده پینگ پنگ استان البرزوجناب آقای شمس که زحمت پرورش چنین گلهایی رابه جان دل میکشند, با آرزوی موقفیت بیشتر برای جناب آقای شمس . 

    8. ابری گفت:

      با سلام
      برای مسئولین !مربیان!بازیکنان استان البرز ارزوی موفقیت روز افزون دارم.
      پیروزیتان مبارک..

    9. محمد خاوري گفت:

      خسته نباشید به همسایه دوست داشتنی تهران بزرگ و مسئولین و مربی زحمت کش که متاسفانه افتخار آشنایی با او را ندارم . سرباز گمنام ورزش خسته نباشی .در عجبم چرا باید در این مواقع آنهایی که دستی در مناصب بالا داشته اند وارد شده و با القابی به مانند مرد بزرگ کرج تازه بیادشان بیوفته که شمسی هم وجود داره ایکاش آنهایی که این سرباز گمنام تنیس روی میز را می شناختند و می دانند که این موفقیت یک شبه بدست نمی آید زودتر اضهار نظر و نکته بینی جهت معرفی ایشان و زحماتشان بخرج می دادند . انشاالله نیتها خیر باشه و طبق معمول برای یارگیری از طریق سایت محترم و هدف مقدسش نباشه .

    10. سعید زارع زاده گفت:

      سلام جناب آقای شمس همشهری عزیزم
      کسب این افتخار را به شما و حمیدآقای گل تبریک عرض می کنم به امید موفقیتتون در میادین بین المللی

    11. شمس گفت:

      با تشکر از همه دوستان و همکاران گرامی که با نظرات پر مهرتان بنده را شرمنده کردید ، بدیهی است که اگر موفقیتی بدست آمده همگی مرهون زحمات یک تیم بوده و بنده کمترین نقش را در این موفقیت داشته ام. در پایان هم بر خود واجب می دانم که از میزبانی خوب خراسان جنوبی و تمامی دست اندرکاران هیئت تنیس روی میز خراسان جنوبی خصوصاً شخص آقای حمیدی و برگزار کنندگان مسابقات تشکر و قدردانی کنم. الحق که سنگ تمام گذاشتند و از هیچ چیز برای برگزاری مسابقات به نحو احسن کم نگذاشتند.

    12. فاطمی گفت:

      به دوست خوب و عزیزم جناب آقای شمس تبریک می گم که پس از سالها دوری بازگشت شکوهمندی در عرصه مربیگری داشته و با تربیت خردسالان و نونهالانی همچون فرزندان خود (حمید و نوید) نشان داد که از قابلیتهای بالایی در این زمینه برخوردار است. مسئولان نیز باید قدر این مربیان زحمتکش پایه را بدانند که آینده پینگ پنگ این مرز بوم در دست این دلسوزان ورزش می باشد.

    13. سروش گفت:

      این پیروزی ارزشمند را به مربی ونونهالان عزیز تبریک عرض میکنم کارنامه درخشان تنیس روی میز استان البرز در تمام رده های سنی در قسمت بانوان واقایان نشانگر فعالیتهای وزحمات مربیان ومدیران این رشته میباشد .

    14. Ahmad jafaripour گفت:

      Basalamo enter am va arze tabrik b janabe agh aye shams morabiye portal ash va Sayers Morabian va Masolinetalashgare heat

    15. محمد ابراهیمی گفت:

      alt وshiftکی بورد را فارسی می کند


    تازه ترین اخبار