امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24459
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   خوشبختانه بعد از وقفه ای  که در  سایت خوب تنیس روی میز یزد ایجاد شده بود ؛امروز باخبر شدیم که این سایت راه اندازی شده است. مطمئنا گسترش هرچه بیشتر سایتهای اطلاع رسانی و تخصصی در این رشته دوست داشتنی به قصد کمک به  آن یکی از نیازمندیهای  اساسی تلقی می شود. امیدواریم شاهد…

     

    خوشبختانه بعد از وقفه ای  که در  سایت خوب تنیس روی میز یزد ایجاد شده بود ؛امروز باخبر شدیم که این سایت راه اندازی شده است.

    مطمئنا گسترش هرچه بیشتر سایتهای اطلاع رسانی و تخصصی در این رشته دوست داشتنی به قصد کمک به  آن یکی از نیازمندیهای  اساسی تلقی می شود.

    امیدواریم شاهد راه اندازی سایتهای تمامی هیئتهای استانها بصورت کاملا فعال و پویا (نه مثل برخی سایتها که ماه به ماه خبری در آن درج نمیگردد) باشیم.

    آدرس این سایت به شرح زیر است:

    www.yazdtt.com

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "راه اندازی مجدد سایت تنیس روی میز استان یزد"
    1. جناب آقای علوی
      با سلام
      ضمن اظهار خوشحالی از تداوم فعالیت سایت وزین جنابعالی که برای پینگ پنگیها یک خانه امید محسوب می شود به اطلاع می رساند با توجه به اینکه سایت تنیس روی میز یزد توسط اینجانب راه اندازی و بعد از استعفایم از مسئولیت روابط عمومی هیأت استان یزد تا انتخاب مسئول جدید روابط عمومی این هیأت دچار وقفه گردیده بود با درخواست های فراوان بازدید کنندگان سایت ، آن را بدون وابستگی به هیأت استان راه اندازی مجدد نمودم که با درخواستهای مکرر مسئولین هیأت استان جهت واگذاری سایت به هیأت و به امید آنکه به بهترین نحو از آن استفاده گردد به احتمال فراوان در چند روز آینده به هیأت تنیس روی میز استان یزد تحویل داده خواهد شد.
      با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما؛اززحمات و کارماندگار شما به سهم خود تشکر می نماییم.
        انشاالله که تمام هیئتها دارای سایتی فعال و پویا باشند وبتوانند محل امنی برای انتقال دیدگاه های متفاوت از موافق و مخالف گرفته تا متفرقه باشد.
        باتشکر مجدد از شما

    2. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      با سلام. فاتحه ی سایت یزد هم با این کار خوانده شد… جمیعا صلوات محمدی پسند عنایت فرمایید


    تازه ترین اخبار