امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۲:۳۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2458
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خردسالان استان قزوین جام رمضان با حضور کوچولوهای این رشته در خانه تنیس روی میز استان قزوین با حضور پرشور خردسالان استان برگزار گردید. این مسابقات به واسطه اجرای تکنیک های سخت تنیس روی میز توسط بازیکنان خرسال از شوروهیجان بسیار بالایی برخوردار بود که در نهایت کیارش زین العابدینی…

    مسابقات قهرمانی تنیس روی میز خردسالان استان قزوین جام رمضان با حضور کوچولوهای این رشته در خانه تنیس روی میز استان قزوین با حضور پرشور خردسالان استان برگزار گردید.
    این مسابقات به واسطه اجرای تکنیک های سخت تنیس روی میز توسط بازیکنان خرسال از شوروهیجان بسیار بالایی برخوردار بود که در نهایت کیارش زین العابدینی با درخشش وارائه بازی های قابل قبول و پیروزی در مقابل همه حریفان بدون شکست قهرمان شد.امیر محمد رفاهی نژاد هم که تا مسابقه فینال بدون باخت بود در بازی نهایی به زین العابدینی باخت وبا شایستگی نایب قهرمان شد.

    محمد امین شریفی نیز که از لحاظ سنی در شرایط پائینی قرار داشت به دور از تصور همگان وبا رائه بازی های چشمگیر سوم شد و پارسا عباسی هم که در یک بازی پایاپای مسابقه رده بندی را به شریفی واگذار کرده بود به مقام چهارمی مسابقات بسنده کرد.
    گفتنی است نفرات برتر این مسابقات به رقابت های قهرمانی خردسالان کشور اعزام خواهند شد.
    برگزاری این مسابقات برعهده مرتضی گلشاهی ومجید ابوالحسنی بود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کیارش زین العابدینی قهرمان خردسالان استان قزوین شد"
    تازه ترین اخبار