امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۴:۲۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24583
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   شاید صحبت دور از ذهنی نباشد اگر بگوییم استان تازه تاسیس خراسان جنوبی و به خصوص شهرستان بیرجند در معادلات ورزشی کشور، هنوز نتوانسته است جایگاه ملی خود را بیابد، اما اینبار بزرگ مردان کوچک پینگ پنگ استان، با چنگ و دندان آبروی خطه خود را حفظ کردند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ…

     

    شاید صحبت دور از ذهنی نباشد اگر بگوییم استان تازه تاسیس خراسان جنوبی و به خصوص شهرستان بیرجند در معادلات ورزشی کشور، هنوز نتوانسته است جایگاه ملی خود را بیابد، اما اینبار بزرگ مردان کوچک پینگ پنگ استان، با چنگ و دندان آبروی خطه خود را حفظ کردند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ تیرماه جاری سالن ورزشی شرکت گاز شهرستان بیرجند میزبان قهرمانان نونهال پینگ پنگ از ۲۹ استان کشور بود که بر این اساس جایگاه ورزش استان و به خصوص رشته ورزشی پینگ پنگ از رده بیست و هشتم تیمی کشور در سال ۸۴، به ناگاه به رده پنجمی صعود کرد.

     

    موفقیتی که باید به جامعه ورزش استان و به خصوص هیات پینگ پنگ دست مریزاد گفت.

     

    ترکیب تیم چهار نفره خراسان جنوبی در این رقابت ها شامل: ‘امیر حسین عباس پور’، ‘امیر علی چهکندی’، ‘پویا احراری’ و ‘امید هدایتی ‘ که سه نفر نخست در ترکیب تیم و نفر چهارم در بخش انفرادی رقابت کردند.

     

    در این ارتباط رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: هر چند تا رسیدن به قله پینگ پنگ ایران فاصله زیادی داریم، اما همین که موفق شدیم جایگاه پینگ پنگ استان را از رده ۲۸ به پنجم کشوری ارتقا بخشیم، برای ما خیلی ارزشمند است.

     

    ‘علیرضا حمیدی’ افزود: علاوه بر این کسب رتبه نخست در دو بخش دوبل و انفرادی نیز برای ما بسیار با ارزش است و اجازه نمی دهیم در سال های آینده این رتبه تنزل پیدا کند.

     

    وی با بیان اینکه موفقیت امروز هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی حاصل یک کار جمعی از مهد کودک های استان می باشد، گفت: ما کار خود را در قالب یک حرکت تیمی از سال ۸۶ و در ۸۰ مهد شهری و ۴۰ مهد روستایی آغاز کردیم.

     

    حمیدی با بیان اینکه در آسیا که مهد پینگ پنگ جهان است،آموزش این رشته ورزشی از سن هشت سالگی آغاز می شود و در اروپا نیز سن آموزش ۱۰ سالگی می باشد،افزود: اما برای نخستین بار در ایران و جهان توانستیم ثابت کنیم، آموزش پینگ پنگ از سنین سه سالگی هم میسر می شود و برگزاری ‘نخستین المپیاد پینگ پنگ مهدکودک های بیرجند’ در اسفند سال ۸۹، گواه این مدعا می باشد.

     

    وی اظهار داشت: البته برای انجام برنامه های آموزشی در مهدها، هیچ تغییری در استاندارد طول و عرض میز ایجاد نشد و تنها طول پایه میزها را به ۴۰ سانت کاهش دادیم و تاکنون بالغ بر ۱۵هزار لوح آموزشی از زبان استادان بین المللی این رشته و ۵۰۰ میز پینگ پنگ را در مهدها، آپارتمان ها و نقاط مختلف روستایی استان توزیع کرده ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وقتی بزرگ مردان کوچک، بر سکوی افتخار می نشینند"
    1. شمس گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای حمیدی
      در اینجا جا دارد به همه بچه های خوب و با استعداد خراسان جنوبی تبریک عرض کنم و موفقیت و سربلندی را در تمامی عرصه ها خصوصاً ورزش زیبای تنیس روی میز را برایتان آرزومندم. و همچنین از مهمانوازی خونگرم مردم خوب بیرجند و میزبانی بی نقص هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی کمال تشکر را دارم. الحق که سنگ تمام گذاشتند و برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات از هیچ چیز دریغ نکردند.
      دست مریزاد و خسته نباشید

    2. ali گفت:

      با سلام و عرض ادب
      خدمت همه دست اندرکاران هیات تنیس روی میز استان خراسان جنوبی خسته نباشید عرض می کنم از میزبانی خوب شما عزیزان تشکر و قدردانی می کنم امیدوارم همه هیاتها مثل شما میزبان خوبی باشند

    3. احمد رضا طغرلیان گفت:

      باسلام وخسته نباشید خدمت دست اندرکاران هییت تنیس روی میز خراسان جنوبی خصوصاآقای حمیدی وآقای ساجد وهییت برگذارکننده که با تلاش فراوان به نحو احسنت مسابقات رابرگذار کردند ازطرف اینجانب وهییت تنیس روی میز استان اصفهان کمال تشکرراداریم امیدواریم که همیشه موفق باشید باتشکر

    4. وحید بهروزی گفت:

      با عرض سلام وادب

      باتشکر اززحمات مردخستگی ناپذیر جناب آقای حمیدی ای کاش ریاست محترم فدراسیون قدراین همه زحمت ها رامیدانستدقطعااگر ایشان دلسوز این رشته ومهمترآینده نگر این رشته بودند کلید همیشه خاموش کمیته استعداد یابی فدراسیون راروشن کرده وبا حمایتهای مالی و ابزاری فدراسیون از هیاتها جهت اجرای برنامه های استعدادیابی بصورت فراگیرازنظر کمی وکیفی کمک میکردند ایشان به این دلخوش کرده اند که ازکلاس پنجم تنیس روی میز اجباری شده آقای رئیس اگر حرکت پایه نباشد فکر میکنید با اجباری کردن این در کلاس پنجم تنیس روی میز کشور متحول خواهد شد این اصلا خوشبینانه نیست وباید از اجباری شدن این رشته از کلاس پنجم توسط عاملین آن تشکر وقدردانی کرد اما از یاد نبریم که اتفاق مهمتر وکارآمدتر ان خواهد بود که فدراسیون به استعدادیابی استانها کمک نماید نه اینکه برخی اولیا باشگاهها هزینه کرده وزحمت بکشند وپس از سالها که به بار نشست وتک ستاره هایی معرفی شدند آقای رئیس بهره برداری کرده وهمه رابه خود وبرنامه هایش نسبت بدهد اگر برخی مسئولین باور کنند اما خانواده فهیم تنیس روی میز این بی مهری راازیادنخواهندبرد و…… باتشکر ازمدیریت محترم سایت

    5. amidi گفت:

      با سلام درگذشت پرفسور محمد حسن گنجی پدر هوا شناسی و پیش کسوت تنیس روی میز را به تمام ایرانیان و بویژه مردم عزیز استان خراسان جنوبی تسلیت میگویم خداوند درجاتش را عالی بدارد که به بشریت خدمت نمود و دو رشته هواشناسی و جغرافیا در ایران مرهون ایشان میباشد


    تازه ترین اخبار