امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۴:۴۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24651
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ معتقد است با توجه به این که سهمیه ندا شهسواری برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز بانوان به دست آمده، صرف حضور او در المپیک لندن موفقیت و دستاوردی بزرگ است.   فاطمه پوستین دوز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارتباط با…

    نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ معتقد است با توجه به این که سهمیه ندا شهسواری برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز بانوان به دست آمده، صرف حضور او در المپیک لندن موفقیت و دستاوردی بزرگ است.

     

    فاطمه پوستین دوز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارتباط با وضعیت ندا شهسواری تنها بانوی پینگ پنگ باز اعزامی به بازی‌های المپیک لندن، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که فدراسیون در بحث اعزام این بانوی تنیسور به تورنمنت‌های مختلف اعم از داخلی و خارجی داشت و همچنین اردوی تدارکاتی که از ۱۲ تا ۲۰ تیر ماه با حریف مجارستانی خود برگزار کرد، هم اکنون در حالت ریکاوری به سر می‌برد و شرایط خوبی برای اعزام به بازی‌های المپیک را دارد.

     

    وی افزود: چون در پینگ‌پنگ برای اولین بار است که موفق به کسب سهمیه در بخش بانوان شدیم کسب مدال در این مسابقات تا حدودی دور از انتظار است و من تصور می‌کنم حضور وی در بازی‌ها به نوعی کسب موفقیت است، اما به هر شکل برای او آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم هستم آن طور که شایسته یک بانوی ایرانی است، در مسابقات المپیک حضور پیدا کند.

     

    پوستین دوز در پاسخ به این سوال که در جهت ارتقا سهمیه المپیک برای المپیک بعدی در بخش بانوان چه برنامه‌ای فدراسیون دارد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای المپیک آینده، پیش‌بینی شده که زنان پینگ پنگ با رنکینگ زیر ۱۰۰ می‌توانند در المپیک حاضر شوند. فدراسیون در تلاش است با برنامه‌ریزی مدون و حضور خانم‌ها در اردوهای داخلی و اعزام آنها به تورنمنت‌های متعدد بتوانند رنکینگ ورزشکاران را تغییر دهد تا در سال‌های بعد با تعداد ورزشکار بیشتری در بخش بانوان در مسابقات مختلف از جمله المپیک حضور داشته باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پوستین دوز:مدال آوری از پینگ پنگ بانوان دور از انتظار است"
    تازه ترین اخبار