امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۳:۰۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2467
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تاریخ پینگ پنگ ایران هرگز نام ابراهیم علیدخت را که اولین ورزشکار راه یافته به مسابقات المپیکی  در این رشته بود فراموش نخواهدکرد.علیدخت هم در حوزه فنی  ورزشکاری وهم در حوزه اخلاق یکی از سرآمدترین ها بوده است. مردانگی و جسارت علیدخت  در پذیرش مدیریت ملی  در زمان بسیار حساسی که هیچکس قدرت پذیرش آن…

    تاریخ پینگ پنگ ایران هرگز نام ابراهیم علیدخت را که اولین ورزشکار راه یافته به مسابقات المپیکی  در این رشته بود فراموش نخواهدکرد.علیدخت هم در حوزه فنی  ورزشکاری وهم در حوزه اخلاق یکی از سرآمدترین ها بوده است.
    مردانگی و جسارت علیدخت  در پذیرش مدیریت ملی  در زمان بسیار حساسی که هیچکس قدرت پذیرش آن رانداشت قابل تقدیر و ستودنی است.فشارهای بی شمار ی که در رسانه ها و سایتهای خبری وحتی در جمعهای دوستانه برابراهیم برای پذیریش این مسئولیت مهم  وارد آمده  بود برکسی پوشیده نیست .
    اما علیدخت مرد و مردانه وفقط برای خدمت به پینگ پنگ کشور  وهمچنین جهت نزدیکی  وخارج کردن  وضعیت از بحران  بوجود آمده وارد میدان شده بود.درست بعد ازپذیرش این مسئولیت خطیر  با او تماس  گرفتم تا تبریکی گفته باشم ؛از قضا صحبت از اتفاقات وآینده هم بمیان آمد  و درست بخاطر دارم که  به علیدخت گفتم :ابراهیم جان  وضعیت فعلی آبستن فراز و نشیبهای بسیاری است  که امیدوارم حالا که زیر بار مسئولیت رفته ای بسادگی  قصد استعفا نداشته باشی.
    اگربخواهیم نوع مسئولیت ابراهیم را در فدراسیون بررسی کنیم  یک نکته از تمام نکات برجسته تر است و آن اینکه  علیدخت بر روی این نکته اصرار داشته و با جرات و شفافیت عنوان کرده که من به شرط اختیارات کامل این مسئولیت را پذیرفته ام  واگر احساس کنم این اختیارات  تحت شعاع قرار گرفته فورا  کنار خواهم رفت.
    گویا دقیقا این عدم استقلال واختیارات و دخالتهای افراد غیر فنی  درمسائل کاملا فنی  بود که دل ابراهیم راشکست و اورا از ادامه خدمت کاملا ناامید کرد.پینگ پنگ کشور در حال پس دادن تاوان چه چیزی است که باید هر روز شاهد یک اتفاق ناامیدکننده وحاشیه ای باشد؟انصافا  این روزها خبرهای داغ حاشیه ای از خبرهای  ورزشی  کمتر شده است .
    علیدخت سرمایه ملی وافتخار یک کشور ۸۰ میلیونی است که به سختی ودشواری به اینجا رسیده و نباید به سادگی  او را از دست بدهیم  ومجوز استعفای او را امضا نماییم.نباید شک نمودکه ابراهیم جزو لاینفکی از تاریخ موفق ورزشی کشور است که با دارا  بودن  اندوخته های بسیار گران می بایست به بهترین وجه از او بهره برداری فنی نمود. مدیرسایت قصد دارد بزودی مصاحبه ای با این افتخار آفرین و سرمایه ملی  انجام دهد لطفا منتظر باشید.
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "آیا علیدخت نفر بعدی بود؟"
    تازه ترین اخبار