امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۲۹:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24712
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تنیس روی میز در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن دو نماینده مرد و زن دارد که به موفقیت‌های یکی از آنها امید زیادی بسته است.   ، تنیس روی میز ایران در طول سال‌های اخیر با افت و خیزهای مختلفی روبرو بوده است. این رشته ورزشی در طول دو سال گذشته رشد خوب و محسوسی در…

    تنیس روی میز در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن دو نماینده مرد و زن دارد که به موفقیت‌های یکی از آنها امید زیادی بسته است.

     

    ، تنیس روی میز ایران در طول سال‌های اخیر با افت و خیزهای مختلفی روبرو بوده است. این رشته ورزشی در طول دو سال گذشته رشد خوب و محسوسی در مسابقات بین‌المللی و جهانی داشت و توانست به موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

     

    قرارداد با کمپ بین‌المللی اشلاگر اتریش و به طبع آن کار کردن با چند مربی مطرح تنیس روی میز دنیا باعث شد تا ملی‌پوشان این رشته به شرایط بهتری نسبت به گذشته دست پیدا کنند اما پس از چندی حاشیه‌های مختلفی دامن‌گیر تنیس روی میز و ملی‌پوشان آن شد.

     

    اختلافات به وجود آمده میان زارع‌پور رییس این فدراسیون و چند تن از ملی‌پوشان مطرح تنیس روی میز سبب شد تا اوضاع بحرانی در این رشته حاکم شود و حتی کار به استعفای تعدادی از رؤسای هیئت‌ها و اخراج آنها نیز کشیده شد.

     

    با این حال تنیس روی میز ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن دو نماینده مرد و زن دارد که به موفقیت یکی از آنها امید زیادی بسته است.

     

    نوشاد عالمیان و ندا شهسواری دو ملی‌پوشی هستند که در مسابقات مقدماتی المپیک که در ایران برگزار شد، توانستند جواز صعود به مسابقات لندن را به دست آورند.

     

    ؛نوشاد عالمیان که در چند سال اخیر خود را به ستاره تنیس روی میز ایران مطرح کرده، چندی پیش در مسابقات قهرمانی امید‌های جهان توانست با پشت سر گذاشتن حریف چینی‌اش به عنوان نایب‌قهرمانی دست پیدا کند. او در این مدت در کمپ اشغالگر اتریش هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و حالا خیلی‌ها از او انتظار کسب موفقیت نسبی در المپیک را دارند.

     

    اما ندا شهسواری اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز است که البته حضورش در رقابت‌های المپیک خود یک موفقیت بزرگ برای وی محسوب می‌شود ولی انتظار چندانی از وی در لندن نمی‌رود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیس روی میز، در انتظار افتخار آفرینی عالمیان ا"
    تازه ترین اخبار