امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۳:۳۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24714
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش تنیس روی میز یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشی است و حتی در بسیاری از منازل به این ورزش پرداخته می شود لذا باید به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار گرفته و از آن استفاده شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور”عباس دهقان” در…

    مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش تنیس روی میز یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشی است و حتی در بسیاری از منازل به این ورزش پرداخته می شود لذا باید به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار گرفته و از آن استفاده شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور”عباس دهقان” در مجمع هیات رییسه هیات تنیس روی میز استان یزد افزود: هیات‌های ورزشی باید با برنامه‌ریزی مدون و براساس آسیب شناسی که انجام می‌دهند، اولویت‌ها را تقسیم بندی نموده و براساس آن فعالیت‌های خود را انجام دهند.

     

    وی ساماندهی هیات‌های ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی استان را یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل در سال جدید عنوان کرد.

     

    دهقان افزود: اگر سه عنصر ورزشکار ، مربی و زیرساخت‌ها در برنامه ها به خوبی دیده شده و برای آن برنامه ریزی شود موفقیت‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

     

    وی تصریح کرد: آموزش مربیان فعلی و تربیت مربی جدید باید به عنوان یکی از اولویت‌های هیات‌های ورزشی به ویژه هیات تنیس روی میز استان یزد در هر دو بخش بانوان و آقایان باشد.

     

    مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان باید همواره در سرلوحه کار هیات‌های ورزشی باشد و به عنوان یک فرصت از تجربه پیشکسوتان رشته تنیس روی میز استان استفاده بیشتری صورت گیرد.

     

    ” عزیزالله سیفی” رییس هیات تنیس روی میز استان یزد نیز در این نشست گفت: ورزش تنیس یکی از کم خطر‌ترین و پرطرفدارترین رشته های ورزشی است که اکثریت اقشار منختلف مردم در هر سن و رده‌ای به آن می‌پردازند.

     

    وی افزود: خوشبختانه تجهیزات بسیار مناسبی در سال گذشته تهیه شد و در حال حاضر نیز طرح احداث سالن ورزشی اختصاصی تنیس روی میز در استان یزد در مجاور ورزشگاه شاهدیه یزد در حال انجام است و مراحل اولیه آن آغاز شده است.

     

    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد گفت: در سال گذشته چندین مسابقه کشوری در رده‌های مختلف سنی بزرگسالان، جوانان و نونهالان در استان یزد برگزار شد و در سال جاری نیز میزبانی مسابقات کشوری مختلفی را برعهده خواهیم داشت.

     

    سیفی با اشاره به این که پتانسیل بسیار خوبی در رشته ورزشی تنیس روی میز در استان یزد وجود دارد، گفت: در همه شهرستان‌ها به منظور کشف استعدادهای این رشته ورزشی مسابقات برگزار شد و در سال جاری نیز علاوه بر برگزاری مسابقات نسبت به آموزش قهرمانان و برترین‌های مسابقات شهرستانی اقدام خواهد شد تا بتوانیم در مسابقات کشوری نیز مثل گذشته نه چندان دور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

     

    وی همچنین بیان کرد: خوشبختانه مربیان بسیار خوبی در استان وجود دارند و با توجه به موافقتی که از فدراسیون کسب شده، کلاس‌های مربیگری در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

     

    در پایان این نشست هر یک از اعضاء مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و “سید رضا مروستی زاده” به عنوان مسئول روابط عمومی هیات تنیس روی میز استان یزد معرفی شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیرکل ورزش یزد:ورزش تنیس روی میز باید به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار گیرد"
    تازه ترین اخبار