امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24740
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در آستانه نزدیکی به رقابتهای المپیک متاسفانه برخی رسانه و حتی افراد بصورت کاملا غیر حرفه ای تمرکز و توجه خود را در گفته ها و نوشته های وحتی مصاحبه های خود به یکی ازبازیکنان شرکت کننده در این رقابتها معطوف داشته که این روش نه تنها قابل قبول نبوده بلکه به ضرر و زیان…

    در آستانه نزدیکی به رقابتهای المپیک متاسفانه برخی رسانه و حتی افراد بصورت کاملا غیر حرفه ای تمرکز و توجه خود را در گفته ها و نوشته های وحتی مصاحبه های خود به یکی ازبازیکنان شرکت کننده در این رقابتها معطوف داشته که این روش نه تنها قابل قبول نبوده بلکه به ضرر و زیان منافع ملی و روحیه بازیکن دیگر منجر می شود.

    برای اولین بار است که تیم تنیس روی میز کشور برای شرکت در مسابقات مهم المپیک دو سهمیه دریافت کرده است که یکی از آنها در بخش آقایان (نوشاد عالمیان)و دیگری در بخش بانوان می باشد(ندا شهسواری).

    اگر بصورت اجمالی و سطحی به رسانه های بین المللی در ارتباط با ملی پوشان شرکت کننده آنان در المپیک توجه نماییم بخوبی مشخص خواهد شد که حتی از کسانی که هیچ شانسی برای موفقیت ندارند به گونه ای تعریف و تمجید میکنند که گویی شانس اول مسابقات می باشند.

    البته در این بین نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز(سرکارخانم پوستین دوز) طی یک مصاحبه بهترین تعبیر را در ارتباط با خانم ندا شهسواری بکار برده و آن اینکه:

    (حضور او در المپیک لندن بزرگترین موفقیت و دستاورد است)!

    ای کاش همه ما در آستانه اعزام این بازیکنان به مسابقات المپیک میتوانستیم از هر دوبازیکن افتخار آفرین ایران در یک سطح یا حداقل حساب شده تر پشتیبانی و طرفداری نماییم!

    نوشاد عالمیان که این روزها روند روبه رشد و موفقیتهای خوب جهانی پیدا کرده گوشش از این تعاریف وتعابیر پر شده و در عین لازم بودن این تعاریف نیازی هم به این جور چیزها ندارد زیرا حداقل بنا به موقعیت فطری آقایان با بانوان بسیار متفاوت خلق شده اند.

    نوشاد عالمیان این جوان قهرمان ایرانی نیازی به تعریف و تمجید نداشته وانشاالله بهترین مقامها و موفقیتها را برای ایران و ایرانی کسب خواهد نمود.

    بدون شک نام و یاد ندا شهسواری این دختر بااخلاق وبزرگ ِ المپیکی کشورمان برای ابدیت در تاریخ کشور وخصوصا این رشته ثبن ضبظ خواهد ماند .

    ندا شهسواری بعنوان اولین دختر المپیکی خوب و نمونه کشورمان بوده و مطمئنا هیچکس دیگری نمیتواند اولین باشد زیرا هردختری که از ایران اسلامی در رشته تنیس روی میز به المپیک قدم بگذارد بعنوان دومین بازیکن دختر ایران مطرح خواهد شد.

    ندا شهسواری کاری کرد کارستان و راه را برای دیگر بانوان ایرانی باز نمود که میتوان و باید!

    ندا شهسواری در تمام زمینه ها موفق و موید است زیرا در خارج از حوزه ورزش این بانوی موفق یکی از بااخلاق ترینها و وبهترینها و در مجموع نمونه های بی بدیل محسوب می گردد.

    یکیا ز بارز ترین خصیصه های ندا شهسواری این است که علاوه بر اینکه یک پارچه خانم می باشد خیلی  بزرگوار وصادق و جسور می باشد.

    این پایگاه همچنانکه برای نوشاد عالمیان بهترین ها را آرزو میکند برای این بانوی مقتدر و بسیار محترم آرزوی موفقیتهای بیشتر را دارد.

    باید به این نکته اشاره کرد که در جای جای این رشته وموفقیتهای آن نقش برجسته و اظهر من الشمس سلطان تنیس روی میز بانوان سیما لیموچی ماندگار بوده و خواهد بود.

    همچنین از آقای خوش مرام بابت تمامی زحمتهایی که برای این گل بانوی تاریخ ساز کشیده اند تشکر و قدر دانی میگردد.

    ندا خانم موفق باشید و خسته نباشید پهلوان

     مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نداشهسواری بانوی تاریخ ساز تنیس روی میز کشورباقی خواهد ماند!"
    تازه ترین اخبار