امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۴:۱۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24750
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوان تنیسور خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته یک نوجوانان استان با یکدیگر به رقابت پرداختند. زهرا لیموچی نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۲۹ تیرماه) به مدت دو روز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد. وی ادامه‌داد: مسابقات در…

    بانوان تنیسور خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته یک نوجوانان استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    زهرا لیموچی نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۲۹ تیرماه) به مدت دو روز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

    وی ادامه‌داد: مسابقات در مرحله اول به صورت دوره‌ای، در مرحله دوم به صورت حذفی و در مرحله سوم به صورت دوره‌ای انجام شد.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان درباره نفرات برتر این دوره از مسابقات گفت: بهاره بابادی‌وند به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، فاطمه بهجت در مکان دوم ایستاد و رضوان کشاورزی سوم شد.

     

    وی با بیان این‌که تنیسورهای استان رقابت‌های نزدیکی با یکدیگر داشتند، عنوان‌کرد: سطح این مسابقات بالا بود و سه بازیکن برتر این رقابت‌ها، در دسته یک کشور قرار دارند و مطرح هستند.

     

    لیموچی ادامه‌داد: به آن چه در این رده ‌سنی مدنظرمان بوده است، رسیده‌ایم و توانسته‌ایم خود را در سطح کشور مطرح کنیم و در حال حاضر چند بازیکن در دسته یک کشور داریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بهاره بابادی وند و یک قهرمانی دیگردر نوجوانان"
    تازه ترین اخبار