امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۴:۰۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24781
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با آغاز بازی های المپیک لندن در پایان ماه ژوئیه، امید بسیاری به یک مدعی جوان آمریکایی است که بر حسب تصادف طرفداران بسیاری دارد. به گزارش  اختصاصی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مدعی جوان آریل هسینگ نوجوان ۱۶ ساله است که از سن ۷ سالگی با تمرین در پارکینگ خانه خود در سان خوزه،…

    با آغاز بازی های المپیک لندن در پایان ماه ژوئیه، امید بسیاری به یک مدعی جوان آمریکایی است که بر حسب تصادف طرفداران بسیاری دارد.

    به گزارش  اختصاصی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مدعی جوان آریل هسینگ نوجوان ۱۶ ساله است که از سن ۷ سالگی با تمرین در پارکینگ خانه خود در سان خوزه، کالیفرنیا مسیر رسیدن به المپیک لندن را طی نموده است این دختر که فرزند یکی از مهاجران چینیهست امیدوار است کاری را انجام بدهد که هیچ آمریکایی دیگری تا به حال انجام نداده است و آن هم کسب مدال در تنیس روی میزاست.

    اتفاقی که دقیقا برای نوشاد عالیمان در ایران و دقیقا در پارکینگ منزلشان رخ داد(بهتر است کارشناسان با تامل بیشتری پارکینگ وپیشرفت بازیکنان را مورد بررسی کارشناسانه قرار بدهند)!!!

    بنابراین تعداد بازیکنانی که از پارکینگ خانه هایشان به المپیک راه یافته اند به دونفر رسیده است.

     

    پدر آریل می گوید که هنوز هم نمی توانم باور کنم که آریل به المپیک می رودمشاور مدرسه آریل می گوید که آریل با پدر و مادرش قراردادی دارد که تا زمانی که نمرات او همه ۲۰ باشند می تواند به بازی تنیس روی میز ادامه دهد. قرار دادی که تا کنون برقرار مانده هست.

     

    .این نوجوان که خود را برای ورود به یکی از معتبرترین دانشگاههای جهان در استانفورد کالیفورنیا آماده می کند همزمان زیر نظر مربیان خود تمرینات خود را از ۷ صبح ۷ روز هفته انجام می دهد

     آریل در هفت سالگی:

     

    آریل همان دختری است که در سایتهای خبری با بیل گیتس مدیرعامل شرکت میکروسافت درحال پینگ پنگ بازی با یک راکت بزرگ است.

    برای دیدن تمرینات آریل و مصاحبه او با خبرگزاری سی ان ان لطفا ویدیوی زیر را مشاهده نمایید.

     دانلود

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "از پارکینگ منزل تا المپیک لندن(آریل هسینگ ونوشاد عالمیان)"
    تازه ترین اخبار