امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۹:۳۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24853
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جرارد پیکه روز شنبه در صفحه توئیترش اعلام کرد که وارد شانگهای شده و بعد از آن هم به پکن سفر خواهد کرد. او هم مثل لیونل مسی در شبکه اجتماعی چینی تنسنت ویبو هم عضو است و از طریق همیشه شبکه اجتماعی هم هست که قرعه کشی میان هوادارانش را برای اهدای تور دروازه…

    جرارد پیکه روز شنبه در صفحه توئیترش اعلام کرد که وارد شانگهای شده و بعد از آن هم به پکن سفر خواهد کرد. او هم مثل لیونل مسی در شبکه اجتماعی چینی تنسنت ویبو هم عضو است و از طریق همیشه شبکه اجتماعی هم هست که قرعه کشی میان هوادارانش را برای اهدای تور دروازه فینال یورو۲۰۱۲ اوکراین برگزار خواهد کرد.

     

    او در طول سفرش به چین، در کنار فوتبال، ورزش پینگ پونگ که یکی از ورزشهای محبوب در این کشور است راهم دنبال خواهد کرد. پیکه در صحبت هایی اعلام کرده که علاقه اش به پینگ پونگ در حدی بوده که ممکن بود به صورت حرفه ای به سراغ این رشته ورزشی برود

    پیکه در صحبت هایی که در رسانه های مختلف چینی بازتاب یافته گفت:« از بچگی عاشق پینگ پونگ بودم. این ورزشی مملو از چالش است؛ چون تست خوبی برای هوش و قدرت پاسخگویی انسان است. هرچند که در نهایت پینگ پونک را به خاطر فوتبال ول کردم ولی هنوز بازیهای تنیس روی میز را با دقت تمام تماشا می کنم.»

     

    پیکه در ادامه صحبته ایش گفت:« فوتبالیست های زیادی را می شناسم که از پینگ پونگ لذت می برند و امیدوارم که در چین هم بازیکنان پینگ پونگ زیادی باشند که از فوتبال لذت ببرند.»

     

    این در حالی است که اخیرا تصاویری از یک مسابقه پینگ پونگ میان جرارد پیکه و سسک فابرگاس روی شبکه های اجتماعی قرار گرفته که مربوط به پیش از دیدار ماتادورها مقابل تیم ملی فرانسه مرحله یک چهارم پایانی رقابت های یورو۲۰۱۲ است. پیکه اکنون این ویدئو را روی صفحه توئیترش قرار داده و در قسمت پائینی آن، لیو گولیانگ؛سرمربی تیم ملی المپیک پینگ پونگ چین به او تبریک گفته. و دراین باره نوشته:« تکنیک قابل توجه پیکه را تحسین می کنم .ولی حیف که او فابرگاس روی میز و با امکاناتی بازی می کنند که از کیفیت کمی برخوردار است. من یک میز پینگ پونگ حرفه ای رابه شما هدیه می کنم.»

    جرارد پیکه هم لطف سرمربی تیم پینگ پونگ چین را با جملاتی صمیمانه پاسخ داده و نوشته:« از لطفتان ،هرچند که ترجیح می دهم تا برایم یک کلاس حرفه ای بگذارید.»

     

    ولی خود پیکه هم می داند که الان زمان مناسبی برای این درخواست نیست، چرا که گولیانگ این روزها آماده سفر به لندن و شرکت در رقابتهای المپیک است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محبوبیت پینگ پنگ حدومرز نمی شناسد"
    تازه ترین اخبار