امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24859
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پنگ باز المپیکی ایران گفت: خواب رقابت با حریفان آسیای شرقی را می بینم!   به گزارش ایسنا، ندا شهسواری را شاید ها بخاطراسم فامیلی اش ورزشکار شمالی بدانند اما دختر پینگ پنگ باز موفق ایران که اولین دختر المپیکی پینگ پنگ ایران است، کرمانشاهی است. شاید در لندن امید زیادی مقابل ستاره های شرق…

    پنگ باز المپیکی ایران گفت: خواب رقابت با حریفان آسیای شرقی را می بینم!

     

    به گزارش ایسنا، ندا شهسواری را شاید ها بخاطراسم فامیلی اش ورزشکار شمالی بدانند اما دختر پینگ پنگ باز موفق ایران که اولین دختر المپیکی پینگ پنگ ایران است، کرمانشاهی است. شاید در لندن امید زیادی مقابل ستاره های شرق آسیا نداشته باشد، اما از همین حالا برای المپیک ۲۰۱۶ برنامه دارد.

     

    او درباره حضور در المپیک در جمع خبرنگاران گفت: رفتن به المپیک اتفاق خوبی بود که برای اولین بار در مسابقات انتخابی برای من افتاد. اما چهار سال دیگر شرایط برای رفتن به المپیک سخت تر از این هم می شود. بعد از المپیک می خواهم برنامه ریزی کنم که رنکینگم را بالاتر ببرم. ۴ سال دیگر مثل الان دیگر انتخابی نیست. هرکسی رنکینگش زیر ۱۰۰ باشد در اولویت است. یعنی کارمان سخت می شود.

     

    شهسواری در پاسخ به این سوال که خواب المپیک را می‌بیند؟ گفت: پس از این که سهمیه گرفتم، بیشتر خواب می بینم. بیشتر جو مسابقات را می بینم تا برد و باخت. متاسفانه بیشتر خواب بازی با حریفان آسیای شرقی را می بینم!

     

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران با بیان این که کارم مقابل آسیای شرقی‌ها خیلی سخت‌تر است، گفت: بیشتر حریفان ازچین و کره هستند. بستگی به قرعه هم دارد. دعا می کنم که در اولین بازی به آسیای شرقی ها نخورم.

     

    شهسواری در پاسخ به این سوال که استرس دارد؟ گفت: به طور کلی جو المپیک جوری است که هرچقدر هم که بخواهی راحت باشی باز هم نگران مسابقه دادن هستی. اما در کل آنهایی که باید مدال بگیرند بیشتر استرس دارند.

     

    او درباره نوشاد عالمیان نیز گفت: امیدوارم این طلسم عدم پیروزی را نوشاد در لندن بشکند. فکر کنم نوشاد بتواند کاری بکند، چون در چند مسابقه اخیر خوب درخشیده. خودم هم تمام تلاشم را می کنم که در اولین حضورم بهترین بازی ام را بکنم.

     

     

    پینگ پنگ باز المپیکی در رابطه با وضعیت خودش نیز گفت: بعضی وقتها هر چقدرهم که تمرین کنی نمی دانی به آن شرایطی که می خواهی رسیدی یا نه. فقط وقتی در شرایط مسابقه قراربگیری معلوم می شود.

     

    شهسواری در مورد مشکل عوض شدن مربی‌اش گفت: از دی ماه که مسابقات انتخابی داشتیم تا حالا چهار مربی عوض شده است. این موضوع از نظر تکنیکی و روانی بازیکن را به هم می ریزد. ما گفتیم مربی ثابت خارجی بیاورند اما نشد. الان هم نمی شود کاری کرد و دیگر زمانی نمانده .

     

     

    پینگ پنگ باز المپیکی با تاکید بر این که اگر قبل المپیک از ورزشکاران تجلیل می شد و مورد حمایت قرار می‌گرفتند، انگیزه ها بالا تر می رفت، گفت: بهتر بود این کار از سوی مسوولان ورزش و حامی مالی کاروان ایران در المپیک (ایرانسل) انجام می‌شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نداشهسواری؛ اولین دختری که برای ایران سهمیه المپیک گرفت"
    تازه ترین اخبار