امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۹:۴۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2486
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات انفرادی رده های سنی امید و بزرگسالان بانوان ایران امروز به مصاف حریفان خود رفتند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح امروز دور سوم مرحله گروهی مسابقات انفرادی امید و بزرگسالان بانوان در سوشو چین برگزار شد و ورزشکاران کشورمان صاحب ۵ باخت دیگر شدند و تنها موفق به…

    در ادامه مسابقات انفرادی رده های سنی امید و بزرگسالان بانوان ایران امروز به مصاف حریفان خود رفتند.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح امروز دور سوم مرحله گروهی مسابقات انفرادی امید و بزرگسالان بانوان در سوشو چین برگزار شد و ورزشکاران کشورمان صاحب ۵ باخت دیگر شدند و تنها موفق به پیروزی در دو گیم شدند.
    محجوبه عمرانی با ناتالیا پارتیکا از لهستان و دارنده رنکینگ ۹۷ جهان روبرو شد. در این مسابقه عمرانی در گیم اول شروع خوبی داشت و موفق شد ۱۶ بر ۱۴ حریف خود را مغلوب کند اما در نهایت بازی را ۴ بر ۱ واگذار کرد. گفتنی است رنکینگ عمرانی ۶۷۳ می باشد.
    نداشهسواری کاپیتان تیم ملی ایران و دارنده رنکینگ ۵۹۶ نیز امروز همچون عمرانی بازی خوبی مقابل سارا رامیرز از اسپانیا دارای رنکینگ ۱۰۱ جهان به نمایش گذشت. شهسواری در گیم دوم موفق شد ۱۱ – ۹ حریف خود را شکست دهد و در چهار گیم دیگر با امتیاز نزدیک مغلوب شود. رامیرز در گیم های اول ( ۱۱ – ۸ ) سوم ( ۱۱ – ۹ ) چهارم ( ۱۳ – ۱۱ ) و پنجم ( ۱۱ – ۸ ) مقابل شهسواری به برتری دست یابد و در نهایت ۴ – ۱ پیروز میدان باشد.
    مهشید صامت دیگر ملی پوش کشورمان نیز در مصاف با هنگ کنگ بازی را ۴ بر صفر واگذار کرد.
    در مرحله مقدماتی زیر۲۱ سال (امید ) بانوان نیز مهشید صامت ۳ بر صفر بازی را به چوان چانگ از چین تایپه واگذار کرد و محجوبه عمرانی با همین نتیجه مغلوب یوکو فوجی از ژاپن شد.
    همچنین رقابت های دونفره شب گذشته بصورت حذفی برگزار شد و سه تیم دونفره زنان و مردان ایران در اولین دور مسابقات مغلوب حریفان خود شدند.
    ملارجبی و حنطه ۳ بر یک مغلوب تیم سوئد شدند، طاهرخانی و عمرانی ۳ بر صفر نتیجه را به روسیه واگذار کردند و تیم زنان ایران متشکل از عمرانی و شهسواری نیز با حساب ۳ – ۰ مقابل تایپه شکست خوردند.
    چهار دیدار باقی مانده ورزشکاران کشورمان دراین مسابقات تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.
    دور سوم مرحله مقدماتی بزرگسالان مردان:
    حمیدرضا طاهرخانی ـ یانگ زی از سنگاپور ، امروز ساعت ۱۳:۱۵ میز ۲
    علیرضا ملارجبی ـ چو یان لیونگ از هنگ کنگ ، امروز ساعت ۱۴میز ۲
    پوریاعمرانی ـ یونگ سیک جونگ از کره جنوبی ، امروز ساعت ۱۴ میز ۸
    محمدامین حنطه ـ مانوئل لبسون از فرانسه ، امروز ساعت ۱۴میز ۶
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "نتایج روز دوم رقابت های تور حرفه ای چین"
    تازه ترین اخبار