امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۳:۲۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24943
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: همین که ندا شهسواری موفق شد سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کند بزرگترین افتخار را به دست آورده است . مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات المپیک سطح بالایی دارد و نمی توان آن را با سایر پیکارهایی که…

     

     

    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: همین که ندا شهسواری موفق شد سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کند بزرگترین افتخار را به دست آورده است .

    مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مسابقات المپیک سطح بالایی دارد و نمی توان آن را با سایر پیکارهایی که در آن حضور داشته ایم مقایسه کنیم حقیقت این است که هیچ کس از ندا شهسواری توقع بالایی ندارد همین که او این سهمیه را کسب کرد کار بزرگ خود را انجام داده است.

     

    مریم صامت به بازیهای کسب سهمیه المپیک اشاره کرده و گفت: در آن رقابت ها من مانند ندا شهسواری دو باخت داشتم و هر کدام از ما می بردیم سهمیه را می گرفتیم آن بازی به صورت همزمان بود و وقتی ندا برد من بازی خودم را رها کردم زیرا فقط یک نفر می توانست سهمیه المپیک بگیرد.

     

    وی افزود: ما از شهسواری خوشحال تر بودیم او بازیکنی نیست که استرس داشته باشد امیدوارم در رقابت های المپیک لندن هم تا آنجا که می تواند تلاش خود را انجام دهد و با اینکه بسیار خوشحال می شویم که نتیجه بگیرد اما این کار واقعا سخت است و نمی توان توقع بیجا از او داشت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت : راهیابی به المپیک برای شهسواری افتخار است"
    تازه ترین اخبار