امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۵:۱۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24970
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت خانم ندا شهسواری و آقای نوشاد عالمیان، ورزشکاران اعزامی به لندن، تمرینات خود را آغاز کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورمحمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در لندن گفت اگرچه دو ورزشکار…

     

     

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت خانم ندا شهسواری و آقای نوشاد عالمیان، ورزشکاران اعزامی به لندن، تمرینات خود را آغاز کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورمحمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در لندن گفت اگرچه دو ورزشکار اعزامی، در آمادگی مناسب به سر می برند، در این دوره ما انتظار نداریم که به مدال دست یابیم اما امیدواریم خانم شهسواری با مسابقات خوب و پوشش اسلامی و آقای عالمیان با بازی های قدرتمندانه، شگفتی ساز شوند.

    وی افزود انتظار می رود کسب دو سهمیه المپیک در بخش زنان و مردان و مسابقات خوب ورزشکاران اعزامی، زمینه ساز خوبی برای رونق بیشتر ورزش تنیس روی میز شود و کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ را تسهیل کند.

    به گفته رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، علاوه بر دو ورزشکار، در این دوره یک داور ایرانی نیز در مسابقات تنیس روزی میز، قضاوت خواهد کرد. زارع پور گفت هر دو ورزشکار ایران، قهرمان آسیای میانه اند و نوشاد عالمیان، با کسب مدال طلای مسابقات تنیس روی میز در مغرب، در بخش زیر ۲۱ سال و نیز بزرگسالان، شگفتی ساز شد و اکنون در رده ۷۷ برترین ورزشکاران این رشته قرار دارد.

    وی افزود خانم شهسواری با رده ۴۹۰ در میان ورزشکاران زن تنیس روی میز جهان ، پس از اردوهای آمادگی در مجارستان و تهران، کاملا آماده است .

    قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز المپیک لندن ۲۰۱۲ فردا برگزار خواهد شد و ورزشکاران کشورمان، حریفان خود را خواهند شناخت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور:تمرینات ملی پوشان تنیس روی میز در لندن آغاز شد"
    تازه ترین اخبار