امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۴:۱۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24974
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک گفت: تیم پزشکی به صورت شبانه‌روزی و تا پایان بازی‌ها در خدمت کاروان ورزش در المپیک لندن است.   به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بلافاصله پس…

    رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک گفت: تیم پزشکی به صورت شبانه‌روزی و تا پایان بازی‌ها در خدمت کاروان ورزش در المپیک لندن است.

     

    به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بلافاصله پس از ورود به دهکده بازی‌ها به همراه همکارانم امین نوروزی، رامین طباطبایی و فرشاد غزالیان که گروه نخست پزشکی ایران در این بازی‌ها محسوب می شوند، پیگیر راه‌اندازی کلینیک پزشکی کاروان ورزش کشورمان شدیم.

     

    وی ادامه داد: با توجه به نظم کم‌نظیری که بر دهکده بازی‌های المپیک حکمفرماست، تجیهزات فیزیوتراپی و پزشکی مورد نیاز را در محلی که برای کلینیک پزشکی ایران تعبیه شده بود، مستقر کردیم.

     

    رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: خوشحالم که بگویم از همین روز نخست حضور در دهکده بازی‌ها ، آمادگی کامل داریم که به بهترین شکل ممکن و به صورت شبانه‌روزی در خدمت کاروان ورزش کشورمان باشیم.

     

    پورکاظمی با اشاره به سرویس‌دهی بی‌نظیر تیم پزشکی ایران در حین بازی‌های آسیایی گوانگجو تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که از مدت‌ها پیش از اعزام به لندن صورت گرفته بود و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، خوشبختانه هیچ مشکلی در راه حفظ و تامین سلامت کاروان ورزش ایران در بازی ها وجود ندارد.

     

    وی افزود: با قاطعیت اعلام می‌کنم که مانند همچون پیش از اعزام ورزشکاران به لندن که بهترین خدمات را به این ورزشکاران ارائه کردیم در حین بازی‌های المپیک و تا پایان آن نیز به صورت شبانه روزی و خالصانه در خدمت کاروان ورزش ایران خواهیم بود و از این بابت نباید هیچ گونه نگرانی وجود داشته باشد.

     

    رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: با توجه به بازدید اولیه‌ای که از کلینیک پزشکی برخی کشورها داشتیم، تیم پزشکی ایران کامل‌تر و مجهزتر از اکثر این کشورها بود، ضمن اینکه در مجاورت کلینیک پزشکی ایران ، بیمارستان مرکزی دهکده بازی‌ها تعبیه شده است و چنانچه به هرگونه مداوای تکمیلی نیاز باشد، بلافاصله مصدوم یا بیمار احتمالی را به این مرکز اعزام می کنیم.

     

    پورکاظمی با اشاره به اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل دهکده بازی‌ها برافراشته شده است، گفت: امیدواریم که ورزش ایران مانند بازی‌های آسیایی گوانگجو دست به خلق حماسه دیگری بزند و با کسب موفقیت در لندن، دل مردم ایران و مسئولان نظام اسلامی را شادمان کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افتتاح کلینیک پزشکی ایران در دهکده بازی‌های المپیک لندن"
    تازه ترین اخبار