امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۵:۳۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2498
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دور سوم رقابت های پروتور سوشو چین با شکست ملی پوشان کشورمان برابر حریفان قدرتمند خود به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دور سوم مرحله مقدماتی بزرگسالان در بخش مردان انجام شد و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. در اولین دیدار در گروه ۱۱ حمید رضا طاهر…

    دور سوم رقابت های پروتور سوشو چین با شکست ملی پوشان کشورمان برابر حریفان قدرتمند خود به پایان رسید.

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ دور سوم مرحله مقدماتی بزرگسالان در بخش مردان انجام شد و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

    در اولین دیدار در گروه ۱۱ حمید رضا طاهر خانی و دارنده رنکینگ ۸۸۰ در یک بازی تماشایی به مصاف حریف قدرتمند خود یانگ زی از سنگاپور و دارنده رنکینگ جهانی ۶۳ رفت و ۴ بر ۲ مغلوب شد. در دیگر پیکار و در گروه ۱۳ علیرضا ملارجبی با چویان لیونگ از هنگ کنگ و دارنده رنکینگ ۷۵ دیدار کرد و ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد. این در حالی است که رنکینگ ملا رجبی ۸۷۲ می باشد.

    در گروه ۱۴ پوریا عمرانی دیگر ملی پوش با آتیه کشورمان که رنکینگ ۸۳۳ جهان را در اختیار دارد به مصاف یونگ سیک جونگ از کره جنوبی و دارنده رنکینگ ۷۱ رفت و در یک بازی نزدیک ۴ بر ۲ مغلوب این حریف قدرتمند شد. محمد امین حنطه نیزدر گروه ۱۵،  ۴ بر صفر بازی را به مانوئل لبسون از فرانسه و دارنده رنکینگ۸۰ واگذار کرد. گفتنی است رنکینگ جهانی حنطه ۷۴۳ می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "حذف تمام نمایندگان ایران در مسابقات سوشو چین"
    تازه ترین اخبار