امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۰:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25010
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         تنها داور ایرانی رشته پینگ پنگ در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: در لندن، تمام سعی و تلاش خود را برای معرفی توانمندی های داوران بین المللی پینگ پنگ ایرانبه کار خواهم بست.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈحمیدرضا صباغیانˈ روز سه شنبه در گفت و گو…

     

     

     

     

    تنها داور ایرانی رشته پینگ پنگ در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: در لندن، تمام سعی و تلاش خود را برای معرفی توانمندی های داوران بین المللی پینگ پنگ ایرانبه کار خواهم بست.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈحمیدرضا صباغیانˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای قضاوت بهتر، فدراسیون بین المللی پینگ پنگ آخرین تغییرات و چگونگی برگزاری مسابقات را برایم ارسال کرده تا با مطالعه آن در المپیک لندن هیچ مشکلی نداشته باشم.

     

    وی با اشاره به اینکه برای بازی های المپیک لندن فقط ۲۴ داور انتخاب شده اند، افزود: به عنوان نخستین داور المپیکی پینگ پنگ از ایران  بعنوان تنها داور، توسط هیات ژوری فدراسیون بین المللی برای قضاوت در بازی های المپیک لندن برگزیده شدم.

     

    وی در مورد نحوه چیدمان داوری در المپیک لندن اظهار داشت: در لندن چهار میز برای مسابقات در نظر گرفته شده و داوران به ۱۲ گروه دو نفره تقسیم می شوند تا هر گروه، قضاوت یک میز را به عهده داشته باشد.

     

    صباغیان با بیان اینکه از روز شنبه ۷ مرداد ماه مسابقات رشته پینگ پنگ آغاز می شود، گفت: رقابت های این رشته ورزشی به مدت ۱۲ روز برگزار می شود که پینگ پنگ بازان در شش روز نخست در قسمت انفرادی و در شش روز دوم نیز به صورت تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

     

    وی تاکید کرد: در این رقابت ها، ۸۶ پینگ پنگ باز مرد و ۸۴ پینگ پنگ باز زن با هم رقابت خواهند کرد که امیدواریم مانند مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان در هلند برای قضاوت در دیدارهای نهایی نیز انتخاب شوم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین داور المپیکی ایران:بهترین قضاوتها را خواهم کرد"
    1. amidi گفت:

      با سلام مسلما اقای صباغیان با ارزشها و تواناییهاشان موفقیتهای دیگری را برای ایران اسلامی و جامعه تنیس روی میز رقم خواهند زد. برایشان ارزوی توفیق دارم

    2. باسلام واقعا جای خوشحالی و غرور است که یک داور ایرانی آن هم به عنوان تنها نماینده مهد تنیس جهان (آسیا)انتخاب شده است با آرزوی موفقیت برای این داور ایرانی.

    3. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام… ایشان با حضور در صحنه جهانی میتوانند باعث افتخار و غرور جامعه تنیس روی میز باشند و قطعا از بهترین های کاروان المپیک ما خواهند بود..کیفیت در همه جا تبلور خواهد یافت…با دعای خیر برایشان

    4. رضاكاظمي پور گفت:

      با سلام ارزوی موفقیت و سرافرازیی برای داور خوب کشورمان در المپیک ۲۰۱۲ لندن

    5. ابری گفت:

      داوران ایرانی جز بهترین داوران دنیا هستند.
      طبق نظر تمام داوران اعزامی فینال مسابقات از داوران ایران همیشه استفاده شده.امیدوارم فرصت اعزام به مسابقات از داوران ایران گرفته نشود
      انشالا شورای برون مرزی حق استفاده از این مسابقات را برای داوران ایرانی فراهم نماید
      داوران هم چون با هزینه شخصی خود به این مسابقات می روند(چون در همه جا مرسوم است وتنها مختص ایران نیست )سعی وتلاش خواهند کرد که بهترین باشند.
      برای این عزیز اعزامی جناب صباغیان ارزوی بهترینها را داریم چون ایشان هم در قضاوت وهم درصداقت سرامد هستند.ارزوی سربلندی وسلامتی برای ایشان وخانواده محترمشان داریم.بوجودت افتخار می کنیم.از طرف داوران تنیس روی میز

    6. مجید صفری گفت:

      با عرش سلام خدمت تمامی جامعه ی پینگ پنگ بنده هم برای ایشان که تنها داور ایرانی المپیک هستند آرزوی بهترین ها رادارم


    تازه ترین اخبار