امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۲:۱۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2513
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باوجودحذف  زودهنگام بازیکنان ایران از دورمسابقات  سوشو چین  بررسیها نشان دهنده ارائه  بازیهای نسبتا خوب  از این بازیکنان است. ملی پوشان ایران درقسمت مردان و زنان  توانستند با ارائه بازیهای خوب و قابل قبول  در مقابل حریفان  بسیارقدرتمند و باتجربه خود ظاهر شده  که علاوه برپیروز شدن درچندین گیم  دربرخی گیمها با نتایج نزدیکی مسابقات را…

    باوجودحذف  زودهنگام بازیکنان ایران از دورمسابقات  سوشو چین  بررسیها نشان دهنده ارائه  بازیهای نسبتا خوب  از این بازیکنان است.
    ملی پوشان ایران درقسمت مردان و زنان  توانستند با ارائه بازیهای خوب و قابل قبول  در مقابل حریفان  بسیارقدرتمند و باتجربه خود ظاهر شده  که علاوه برپیروز شدن درچندین گیم  دربرخی گیمها با نتایج نزدیکی مسابقات را واگذار کنند.
    دختران ملی پوش که با تمام توان خود وارد این مسابقات شده اند از تجربه خوبی در مسابقات بین المللی برخورداربوده  وبطور نسبی  در حد و توان خود  عملکرد خوبی را بجا گذاشتند.
    اما در قسمت آقایان با توجه به انصراف ملی پوشان بزرگسال از حضور از این مسابقات تیم جوان و کم تجربه  آقایان توانست  بابازیهای خوب وقابل قبول ( با توجه به ظرفیت بازیکنان ایران) نسبت به آینده آنان بیشتر امیدوار بود.
    امیدواریم که با بازگشت بازیکنان معترض به میدان؛  دیگربازیکنان  بتوانند از تجربیات آنان نهایت استفاده برده و   کلیه مسائل جاری حل و فصل گردد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "باتوجه به مشکلات موجود؛ ملی پوشان خوب بازی کردند"
    1. حمیدرضا طاهرخانی گفت:

      ممنونم که سایت شما منصفانه این مسابقات منعکس میکنه.این مصاحبه های این چند روز در سایتههای دیگه به نظر من فقط از روی دشمنی با فدراسیون و تنها نتیجش ضربه زدن به بازیکنان جوان تیمی که اعزام شده خواهد بود.خود اون افراد بهتر از حتی خود من میدونن که نتایجی که کسب شد به جز نوشاد توسط هیچ بازیکن دیگه ای قابل تغییر نبود.


    تازه ترین اخبار