امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۷:۵۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25255
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ضمن تمجید و تقدیر از عملکرد ندا شهسواری در دیدار مقابل بازیکن آفریقایی، گفت: شهسواری از نظر تکنیکی کمتر از حریفش نبود و فقط به لحاظ تجربه مقابل او کم آورد.   مهراد بابادی‎وند در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حریف ندا شهسواری در مسابقات…

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ضمن تمجید و تقدیر از عملکرد ندا شهسواری در دیدار مقابل بازیکن آفریقایی، گفت: شهسواری از نظر تکنیکی کمتر از حریفش نبود و فقط به لحاظ تجربه مقابل او کم آورد.

     

    مهراد بابادی‎وند در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حریف ندا شهسواری در مسابقات تنیس روی میز بازی‎های المپیک تجربه حضور متوالی در ادوار مختلف بازی‎های المپیک را دارد، اظهار داشت: “اوشانایکه” نیجریه‎ای در رنکینگ جهانی ۱۹۹ پله بالاتر از شهسواری است. او همچنین به خاطر حضور متوالی در بازی‎های المپیک و مسابقات جهانی تجربه بین‎المللی زیادی دارد.

     

    وی تصریح کرد: این در حالی است که شهسواری اولین حضور در المپیک را تجربه می‎کند. با این حال رقابت پایاپایی مقابل حریف خود انجام داد به خصوص اینکه شب گذشته و پیش از حضور در مراسم افتتاحیه آنالیز کاملی از بازی “اوشانایکه” انجام دادیم و موارد زیادی را به ندا گوشزد کردیم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط آمادگی و روحی ندا شهسواری انتظار چنین عملکردی از وی را داشتیم، یادآور شد: ۶۵ تا ۷۰ درصد احتمال می‎دادم که شهسواری بتواند برنده این بازی شود اما به هر حال در موارد مختلف کمبود داشته‎های بازیکنان با تمرین و آنالیز قابل جبران است به جز وقتی کمبود تجربه دارد.

     

    بابادی‎وند خاطرنشان کرد: کسب سهمیه المپیک در قاره آفریقا به مراتب راحت‎تر از آسیاست. همیشه چهار نماینده از آفریقا در بازی‌های المپیک حضور دارند که معمولا دو نفرشان نیجریه‎ای است و دو نفر دیگر از مصر انتخاب می‎شوند. به همین دلیل حریف امروز ندا شهسواری، پنجمین حضور متوالی در المپیک را تجربه می‎کند.

     

    وی با اشاره به اینکه همزمان با رقابت ندا شهسواری مقابل “اوشانایکه” روی سه میز دیگر هم دیدارهایی در حال برگزاری بود، گفت: هر سه دیدار دیگر با نتیجه ۳ بر صفر تمام شد. شهسواری تنها بازیکنی بود که امروز از حریف برنده‎اش گیم گرفت. رقابت او با بازیکن نیجریه‎ای به قدری خوب بود که تمام تماشاگران بازی‌های آنها را می‎دیدند و تشویق‎شان می‎کردند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خاطرنشان کرد: البته در بین تماشاگران هیچ تماشاگر ایرانی نبود! در واقع آقای زارع‎پور و رمضان‎پور تنها تماشاگران ایرانی این بازی بودند. با این حال تماشاگران سایر کشور‎ها شهسواری و حریف او را تشویق می‌کردند.

     

    مهراداد بابادی وند در پایان تاکید کرد: عملکرد ندا شهسواری در دیدار امروز قابل تقدیر است. او بدون اما و اگر شکست خورد. ندا آمادگی کامل داشت و با وجودیکه درمراسم افتتاحیه هم شرکت داشت، با آرامش کامل و بدون خستگی بازی امروز را برگزار کرد.

     

    به گزارش خبرنگار مهر، ندا شهسواری امروز شنبه در دیدار مقابل “اوشانایکه” با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم ملی:شهسواری مقابل حریف آفریقایی کم آورد/ تماشاگران غیرایرانی او را تشویق می‎کردند"
    تازه ترین اخبار