امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۱۴:۴۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25259
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی بانوان بزرگسالان تنیس روی میز گفت: فکر می کنم اگر ندا شهسواری در المپیک ۲۰۱۲ تنها نبود و کنارش یک مربی خانم اعزام می شد باخت ۴ بر ۳ او به برد تبدیل می شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:…

    مربی تیم ملی بانوان بزرگسالان تنیس روی میز گفت: فکر می کنم اگر ندا شهسواری در المپیک ۲۰۱۲ تنها نبود و کنارش یک مربی خانم اعزام می شد باخت ۴ بر ۳ او به برد تبدیل می شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهرداد بابایوند که به همراه پینگ پنگ بازان المپیکی به لندن اعزام شده است به طور قطع مربی با تجربه و خوبی است اما به نظر من ندا شهسواری در مسابقه خود در لندن تنها مانده بود و جای نوازش های یک مربی زن و حمایت های روحی و روانی او خالی بود حقیقت این است که او تنها رفت و اگر کسی کنارشبود نتیجه باخت ۴ بر ۳ به برد ۴ بر ۳ به پایان می رسید.

     

    وی ادامه داد: افتخار بزرگ ندا شهسواری این است که با رعایت حجاب اسلامی درلندن حاضر شد و با اینکه اولین تجربه المپیکی خود را پشت سر می گذاشت در مقابل حریفی که ۱۹۹ پله از نظر رنکینگ از او بالاتر بود و همچنین پنجمین تجربه رقابت های المپیک خود را پشت سر می گذاشت با یک نتیجه بسیار نزدیک بازی را واگذار کرد.

     

    رجبی تصریح کرد: هیچ کس از ندا شهسواری انتظار پیروزی نداشت ، پیش بینی می کردیم که او در این رقابت های بزرگ بازی را واگذار کند اما باخت با این نتیجه نزدیک قابل پیش بینی وخوشحالم که او توانست از قدرت بانوان ایران دفاع کند و با نتیجه ای که گرفت جواب زحمات تمرینات خود و مربیان و همچنین فدراسیون تنیس روی میز ایران که شرایط حضور او را در مسابقات مختلف برون مرزی و همچنین حضور بازیکنان مجارستانی به عنوان یار تمرینی در ایران فراهم کرده بود بدهد.

     

    رجبی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار ایران که در طول سال تمرینات خود را در اردوها و زیر نظر مربیان خانم پیگیری می کنند این حق را دارند که در مسابقات مهمی همچون رقابت های المپیک در کنار مربیانشان اعزام شوند تا از حمایت عاطفی نیز برخوردار شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فاطمه رجبی:جای یک مربی خانم در کنار شهسواری خالی بود"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      حرف حق جواب نداره!

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام .. ب نظر اینجانب نوش دارو بعد مرگ سهراب شده است ..ای کاش ندای قهرمان … قهرمان ابراز این موضوع هم میشد و قبل از رفتن از این خواسته به حق همراهی مربی دفاع میکرد.. قهرمانان ما باید یاد بگیرند که به موقع از حق خود نیز دفاع کنند…

    3. خوش مرام گفت:

      با سلام
      خانم قوام زاده عزیز شما از کجا خبردارین ندا تقاضای اعزام مربی نکرده؟
      اگر شما دنبال پرتغال فروش هستین اون ندای عزیز مانیست.سیستمی که تا حالا نفهمیده با یک بازیکن باید مربی کاربلد اعزام شه یعنی تمام سیستم و کسانی که باهاش در ارتباطند یا بیسوادن یا کم کاری کردن شما که به عنوان کارشناس هستین چرا ارائه راهکار قبل مرگ سهراب ندادین؟پیش بینی اینروز خیلی سخت نبود

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب خوش مرام
        مربی ارزنده ندا شهسواری
        با سلام
        احتراما ؛باید به این نکته اشاره کنم که تنها دختری که مردانه تر از بسیاری از آقایان همیشه حق را صلا زده وهمواره یک رو وخالص بوده ندا شهسواری است.
        بسیاری از افراد یااز ترس فلان سیستم یا صرفابرای چند سفر خارجی یا فلان مبلغ همواره سکوت اختییار کرده اند.
        اما ندا شهسواری چندین بار در ارتباط با اعزام مربی حتی مصاحبه هایی نیز انجام داده است.
        درهرصورت نباید کارتاریخی ندا و نقش اساسی او در ارتباط با اعزام به المپیک وبازی مورد قبولش تحت شعاع بگیرد
        بنده باز هم از شما وخانم لیموچی بی نهایت سپاسگذارم
        باتشکر

    4. احمدی گفت:

      با سلام مهم نیست که چه کسی حرف میزند و مهم نیست که حرفش حق است یا ناحق.مهم این است که ایا گوش شنوایی برای شنیدن هست یا خیر؟ایا کسی خود را مسئول پاسخگویی میداند یا خیر؟

    5. خوش مرام گفت:

      با سلام ودرودخدمت آقای علوی عزیز وبا تشکراز سایت خوب شما
      بدون اغراق ندا یکی از دخترهای صادق وکم ادعا این رشته ورزشی است و چنین مطالبی برای ندای عزیز وقهرمان ما که هنوز ۲۴ساعت از باخت کاملا پیروزمندانه اش در المپیک نگذشته زیبنده نیست.چندین مصاحبه از ندا دم دست است که خواستار مربی کاربلدشده!!!!!؟این چنین حرفهایی فقط پاک کردن صورت مساله ست یعنی یک سیستم نشسته که یک بازیکن ابراز کمبود مربی بکند بعد مربی برای تیم آنهم تیم ملی در نظر گرفته شود؟؟؟؟؟؟؟(ولی بااین وجود باز ندا خواستار این مطلب شده بود)


    تازه ترین اخبار