امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۱:۴۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25264
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ندا شهسواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس از لندن اظهار داشت: مسابقات المپیک تفاوت فراوانی با مسابقات جهانی دارد و از حساسیت و استرس ویژه‌ای برخوردار است. رقابت بسیار نزدیکی با حریف نیجریه‌ای داشتم و با اختلاف یک گیم شکست خوردم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی ادامه داد: حریف در رنکینگ…

    ندا شهسواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس از لندن اظهار داشت: مسابقات المپیک تفاوت فراوانی با مسابقات جهانی دارد و از حساسیت و استرس ویژه‌ای برخوردار است. رقابت بسیار نزدیکی با حریف نیجریه‌ای داشتم و با اختلاف یک گیم شکست خوردم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی ادامه داد: حریف در رنکینگ جهانی ۲۰۰ پله ار من بالاتر بود و از نظر تکنیکی و بدنی بسیار قوی و با تجربه بود. فکر پیروزی را می‌کردم اما قطعا مطمئن نبودم.

     

    اولین بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران خاطرنشان کرد: اگر تجربه حضور در المپیک را داشتم با اعتماد به نفس بیشتری وارد مسابقه می‌شدم.

     

    شهسواری اظهار داشت: پینگ‌پنگ بانوان ایران ظرفیت پیشرفت دارد. در حال حاضر شرایط نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و در مسابقات و اردوهای برون‌مرزی مختلفی شرکت کرده‌ایم که باعث شده اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم.

     

    نماینده بانوان ایران در المپیک لندن در خصوص اینکه اختلاف رنکینگ با حریف فشاری روی شما وارد نکرد، گفت: البته این مسئله از نظر روحی و روانی تأثیرگذار است اما پس از اینکه گیم اول به پایان می‌رسد، بازی حریف دستمان می‌آید و روی روال می‌افتیم.

     

    ندا شهسواری گفت: اگر به بانوان ایرانی بها داده شود قطعا می‌توانیم برای ایران افتخار آفرین باشیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری: پینگ‌پنگ بانوان ایران ظرفیت پیشرفت دارد/ حریفم بسیار قوی و باتجربه بود"
    1. بازيکن دسته برتر گفت:

      بازی کردن با بازیکنی که ۲۰۰ پله از نظر رنکینگ از ندا بالاتری بود برای همه دور از نظر بود که ندا برنده باشد. اما نظر من این است که گاهی اوقات بازیکنان با رده های بالا زمانیکه با بازیکنی با رده پایین تر از خودشان بازی می کنند علی الخصوص در رویدادهای پر اهمیت و “تک حذفی” و همینطور بدانند که ندا شهسواری در سال گذشته پیشرفت های جدی در رده خود داشته است غالبا استرس و نگرانی طبیعی در این چنین بازیکنان پدید می آید که نکند این بازیکنی که از من ۲۰۰ پله پایین تر است امروز روز درخشش باشد همانطور که در سال گذشته غالبا درخشیده!!!

      و در چنین موقعیت هایی است که ندا شهسواری که همه ما بازیکنان به قابلیت های تکنیکی و تاکتیکی و هوشمندی او واقف هستیم می توانست از حضور تاریخ ساز خود در المپیک و از اینکه زیاد تحت فشار برای بردن نبود استفاده بهینه کند و با بازی خوب نتیجه ۴-۳ باخت را به نتیجه ۴-۳ برد تبدیل کند.

      به عقیده من ندا شایستگی بردن را داشت به شرطی که به او اهمیت داده شود.
      سهمیه المپیک ندا آنقدر ارزشمند بود که باید پرچم دار کاروان ایران در مراسم رژه می بود اما نشد .
      واقعا باید به ندا خیلی خیلی اهمیت داده می شد.
      کمبود مربی زن در کنار ندا مشخصا حاکی از این بود که نتیجه کار ندا در المپیک برای مسئولین چندان اهمیتی هم ندارد.
      قطعا اگر ندا و نوشاد همزمان با هم بازی داشتند مربی نوشاد پشت دست نوشاد می نشست و ندا بدون مربی می ماند.
      گرچه ندا بعنوان یک بازیکن دختر و بخاطر اینکه ما کشوری اسلامی هستیم مسلما یک بازیکن دختر بنا به دلایل مختلف نیاز به یک مربی زن دارد و یک مربی مرد نمی تواند آنگونه که بایسته و شایسته است با بازیکن دختر ارنباط برقرار کند.

      بگذریم . به عقیده من ندا شاهکار بازی کرده است و اینکه بازی را ۴-۳ باخته این افتخار بزرگی است. اینکه در مقابل بازیکنی که چندین دور در المپیک شرکت کرده توانسته تا این حد این بازیکن را تحت فشار بگذارد و اصلا زنگ تفریح نبود بلکه قطعا دفعه بعد این بازیکن را خواهد برد.


    تازه ترین اخبار