امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۸:۱۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2530
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش کشور روز جمعه( ۴ شهریورماه)همانند گذشته با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و یک‌بار دیگر همگام با سایر اقشار جامعه همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام می‌کنند. همچون سالهای گذشته ورزشکاران ایران اسلامی از جمله قهرمانان ملی، رؤسا و مسئولین فدراسیون‌ها در کنار…

    ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش کشور روز جمعه( ۴ شهریورماه)همانند گذشته با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و یک‌بار دیگر همگام با سایر اقشار جامعه همبستگی خود را با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام می‌کنند.

    همچون سالهای گذشته ورزشکاران ایران اسلامی از جمله قهرمانان ملی، رؤسا و مسئولین فدراسیون‌ها در کنار مسئولین، مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با شور و خروش در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و بار دیگر خشم و انزجار خود را از رژیم نژادپرست اشغالگر قدس اعلام خواهند نمود.

    جامعه ورزش کشور با حضور در این اجتماع جهانی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، با حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلستین خواستار آزادی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

    میعادگاه ورزش ایران در روز جهانی قدس: جمعه چهارم شهریور ماه،۳۰/۹ صبح، در سرتاسرایران اسلامی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "تجدید میثاق جامعه ورزش کشور با آرمانهای حضرت امام در روز جهانی قدس"
    تازه ترین اخبار