امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۵۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25312
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان بازیکن اعجوبه تنیس روی میز کشورمان اولین پیروزی را برای کشورمان در رقابتهای المپیک کسب کرد تا بعنوان اولین پیروزی در تاریخ المپیک کشورمان  ثبت و تاریخی گردد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این بازیکن ارزنده کشورمان فردا با تانگ پنگ بازیکن قدرتمند هنک کنگی به میدان خواهد رفت. این دیدار فردا…

    نوشاد عالمیان بازیکن اعجوبه تنیس روی میز کشورمان اولین پیروزی را برای کشورمان در رقابتهای المپیک کسب کرد تا بعنوان اولین پیروزی در تاریخ المپیک کشورمان  ثبت و تاریخی گردد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این بازیکن ارزنده کشورمان فردا با تانگ پنگ بازیکن قدرتمند هنک کنگی به میدان خواهد رفت. این دیدار فردا در ساعت ۱۸ بوقت ایران برگزار خواهد شد.

    این بازیکن قدرتمند هنک کنگی در رنکینگ جهانی در رتبه ۳۲ قرار دارد سرگرمی مورد علاقه این بازیکن آواز خواندن می باشد و موسیقی مورد علاقه او کلاسیک می باشد .دارای همسر ومربی او چن جیانگ هوآ می باشد.

    این بازیکن راست دست بوده و به سبک حمله ای بازی میکند.۳۱ سال سن داشته و۷سانتیمتراز نوشاد بلند قدتر  بوده و ۹کیلوگرم نیز از او سنگین تر می باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک لندن/مشخصات حریف بعدی نوشاد عالمیان"
    1. فرح گفت:

      با سپاس از الطاف الهی وباسلام و تبریک به مناسبت این پیروزی ارزشمند
      از خداوند متعال خواستار پیروزی و موفقیت برادر عزیزمان نوشاد عالمیان هستیم
      مبارک، مبارک، مبارک…

    2. ح يونسي گفت:

      من هم به نوبه خودم این پیروزی را به نوشاد تبریک میگم
      امیدوارم در بازیهای بعدی هم پیروز باشد
      فقط به عنوان یک پینگ پنگ باز آماتور نظری برای نوشاد داشتم:
      با توجه به اینکه حریف فعلی ایشان به آواز خواندن و گوش دادن به موسیقی کلاسیک علاقه دارد از اعصاب و قدرت تمرکز بالایی برخوردار است (این مورد در ورزشکاران بزرگ دنیا دیده شده) و با روش بازی قبلی نوشاد که تمرکز حریف را با حرکتهای نمایشی چون تعویض راکت در دست و خونسرد بازی کردن و … به هم ریخته و روی اعصاب او کار کرده بود، نمیشود با این حریف رودررو شد. البته نمیگویم که تمرکز نداشته باشد ولی در مقابل این بازیکن باید سریع و متنوع در سیستم پهن گیری بود تا تمرکز بالای حریف ریتم بازی را دست او ندهد.
      در پایان از اینکه گستاخانه این نظرات را بیان کردم عذرخواهی میکنم.
      نوشاد موفق باشی.

    3. شایان گفت:

      سلام
      این پیروزی رو به نوشاد و همه مرم ایران تبریک میگم.
      واقعا نوشاد دیروز خیلی خوب تونست تمرکز خودش رو حفظ کنه و با انجام حرکات نمایشی مثل بالا انداختن بیش از حد توپ وقتی میخواد سرویس بزنه روحیه حریفش رو پاین آورد ولی همونطور که دوستمون یونسی گفت مثل اینکه این بازیکن از تمرکز اعصاب بالاتری برخورداره و نوشاد باید علاوه بر اینکه مثل دیروز خونسردانه بازی کنه خیلی هم دقت داشته باشه چون هر حرکت اشتباهی تو بازی با یه همچین حریفی میتونه مرگبار باشه. در ضمن اینکه نوشاد چپ دسته میتونه یه امتیاز عالی براش باشه من خودم وقتی با یه چپ دست بازی میکنم به مشکل میخورم.


    تازه ترین اخبار