امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25338
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سایت جهانی با درج عکسی از بانوی ماندگار تنیس روی میز کشورمان نوشت: سایت فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ در گزارشی نوشت: روح المپیک بر مسائل سیاسی غلبه کرد و تماشاگران انگلیسی به تشویق بانوی ایرانی پرداختند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، سایت فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ در گزارشی به بازی خوب ندا…

     

    سایت جهانی با درج عکسی از بانوی ماندگار تنیس روی میز کشورمان نوشت:

    سایت فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ در گزارشی نوشت: روح المپیک بر مسائل سیاسی غلبه کرد و تماشاگران انگلیسی به تشویق بانوی ایرانی پرداختند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، سایت فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ در گزارشی به بازی خوب ندا شهسواری، اولین و تنها نماینده بانوان ایران در رقابت‌های المپیک پرداخت و نوشت: مردم انگلیس در مسابقات ورزشی طرفدار کسی هستند که از شانس کمتری برای پیروزی برخوردار است؛ شاید همه همین طور باشند اما مردم انگلیس بیش از همه این خصلت را دارند.

     

    در صبح روز اولبازی‌های المپیک لندن در تاریخ ۷ مرداد در رقابت‌های پینگ‌پنگ انگلیسی‌ها از تلاش ندا شهسواری از ایران استقبال کردند و به تشویق وی پرداختند.

     

    وی که اولین حضورش را در المپیک تجربه می‌کرد، الوفانک اوشونایک بسیار باتجربه را تا گیم هفتم کشاند و با تلاش خود تحسین جمعیت تماشاگران را برانگیخت. گرچه در نهایت ورزشکار نیجریه با نتیجه ۱۱-۱۳، ۱۱-۸، ۱۱-۸، ۹-۱۱، ۱۱-۴، ۵-۱۱ و ۱۱-۳ به برتری رسید.

     

    لندن پنجمین باری است که پینگ‌پنگ باز نیجریه بازی‌های المپیک را تجربه می‌کند. وی برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ در آتلانتا موفق شد در این مسابقات به میدان برود.

     

    با وجود اختلاف سیاسی میان ایران و انگلیس، تماشاگران انگلیسی با توجه به ارزش‌های ورزش به تشویق ورزشکار ایرانی پرداختند و این اثبات‌کننده روح بازی‌های المپیک است.

     

    بازی‌های المپیک در قالب رقابت‌‌های ورزشی مردم را به هم نزدیک‌تر کرده و میان آنها هماهنگی ایجاد می‌کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک لندن/گزارش سایت جهانی:روح المپیک بر اختلافات سیاسی غلبه کرد"
    تازه ترین اخبار