امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۵:۱۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2537
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرهای رسیده از حوزه ورزشی نفت اهوازحاکی از  تغیر وتحول در سطح مدیران ورزشی این مجموعه عظیم  وبسیار استراتژیک است. مناطق نفت خیز اهواز  یکی از پشتوانه های اصلی و بسیار مهم ورزش خوزستان و کشو راست که سهم بسزایی در پشتیبانی مالی و ورزشی  تیمهای خوزستان دارد. امور ورزش مناطق نفت خیز همچنین سالهاست…

    خبرهای رسیده از حوزه ورزشی نفت اهوازحاکی از  تغیر وتحول در سطح مدیران ورزشی این مجموعه عظیم  وبسیار استراتژیک است.
    مناطق نفت خیز اهواز  یکی از پشتوانه های اصلی و بسیار مهم ورزش خوزستان و کشو راست که سهم بسزایی در پشتیبانی مالی و ورزشی  تیمهای خوزستان دارد.
    امور ورزش مناطق نفت خیز همچنین سالهاست که با مدیریت مهرداد بابادی وند اداره شده که در طول تصدی او بر این حوزه پینگ پنگ این امور همواره روند رو به رشدی را دنبال نموده است.
    بکارگیری تعدا زیادی از مربیان اهواز چه در بخش آقایان  وچه  بانوان ؛ پیگیری و ساخت نمونه ترین سالن اختصاصی برای این رشته در ا هواز (مناطق نفت خیز) بخشی از مدیریت بابادی وند بر این امور بوده است.
    در هرصورت امیدواریم هرتغییر و تحولی در تمام حوزه ها به قصد ارتقاء و کمک به ورزش کشورباشد.باید منتظر بود  که با این تغیرات چه روندی در پیش روی اینذحوزه قرار خواهد گرفت.شایان ذکر است که مهرداد بابادی وند در حال حاضر عضو کمیته فنی فدارسیون تنیس روی میز میباشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "تغییر مدیریت در مناطق نفت خیز!!!"
    تازه ترین اخبار