امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۶:۴۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25468
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز آلمانی گفت: عالمیان بازیکن باهوشی است و بازی دشواری را برابر او تجربه کردم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛تیمو بول در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن، در مورد پیروزی برابر وشاد عالمیان اظهار داشت: بازی سختی مقابل عالمیان تجربه کردم. او را به خوبی می‌شناختم و…

    پینگ پنگ باز آلمانی گفت: عالمیان بازیکن باهوشی است و بازی دشواری را برابر او تجربه کردم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛تیمو بول در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن، در مورد پیروزی برابر وشاد عالمیان اظهار داشت: بازی سختی مقابل عالمیان تجربه کردم. او را به خوبی می‌شناختم و می‌دانستم که چه بازیکن باهوش و فنی است. می‌دانستم برای پیروزی در این بازی باید تمرکز داشته باشم و در طول بازی همین کار را انجام دادم.

    وی ادامه داد: عالمیان از معدود بازیکنان پینگ پنگ غیرچینی است که خوب بازی می‌کند و آینده خوبی را خواهد داشت. هر بازیکنی که می‌خواهد مقابل او بازی کند کار دشواری را خواهد داشت.

    اسطوره پینگ پنگ آلمان عنوان کرد: به مراحل بعدی فکر می‌کنم و هدفم کسب مدال المپیک است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیموبول: عالمیان بازیکن باهوشی است/هر پینگ‌پنگ بازی مقابل او کار سختی دارد"
    1. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      چرا هیچکس در مورد تایمی که باید صد در صد در گیم سوم نوشاد با تیمو بول در پوئن ۱۰-۷ گرفته می شد و گرفته نشد چیزی نمی گوید.آن گیم شیرازه نوشاد را بهم زد و اگر آن گیم را می برد قطعا وضعیت چیز دیگری می بود.تایم گرفتن در ان موقع حیاتی بود

    2. محمود ساکیانی گفت:

      نوشاد گیم سوم را با امتیاز برتر ۱۰ بر ۶ از حریفش جلو بود و تایم گرفته نشد و گیم را باخت و در گیم چهارم علیرغم در افسوس از دست دادن گیم سوم ، مجددا ۱۰-۱۰ میشود آنهم در برابر قهرمان مطلق اروپا. فقط خدا می داند اگر گیم سوم را می برد چه بسا بازی را می برد و بازیهای بعدیش نیز آسانتر تر از آن مسابقه اش می شد و کسی چه می داند شاید هم میشد او را در نیمه نهایی دید.

    3. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      جناب آقای ساکیانی. با سلام و احترام و قبولی طاعات
      آنها که بزرگند باید نظر بدهتد در مورد این بحث های فنی. ما نبودیم اما گفتیم و پاک شد. آقای خیراندیش نیز گوشه کنایه ای زدند. کی میخواهند بزرگان ما شجاعت انقاد را پیدا کنند، خدا داند!


    تازه ترین اخبار