امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۱:۵۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25472
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت: شکست مقابل پینگ پنگ باز آلمانی چیزی از ارزش‌های نماینده ایران کم نخواهد کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمدزار‌ع‌پور در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن در مورد شکست نوشاد عالمیان مقابل حریفان آلمانی خود اظهار داشت: عالمیان بازی بسیار خوبی انجام داد و دیدید…

    رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت: شکست مقابل پینگ پنگ باز آلمانی چیزی از ارزش‌های نماینده ایران کم نخواهد کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محمدزار‌ع‌پور در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن در مورد شکست نوشاد عالمیان مقابل حریفان آلمانی خود اظهار داشت: عالمیان بازی بسیار خوبی انجام داد و دیدید که دو گیم را با نتیجه نزدیک به ۱۲ بر ۱۰ واگذار کرد.

    این حریف آلمانی رنکینگ ۷ جهان را در اختیار دارد و چند دوره قهرمان و نایب قهرمان جهان بوده است. به نظر من این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکن ایرانی کم نمی‌کند چون او هنوز جوان است آینده خوبی را دارد.

    رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت: این اولین حضور عالمیان بود و نتایج بسیار خوبی هم گرفت. کسب اولین پیروزی تاریخ پینگ پنگ ایران در المپیک کار بسیار ارزشمندی بود. قطعا با این نتیجه نگاه‌ها به پینگ پنگ ما تغییر خواهد کرد.

    وی عنوان کرد: امیدوارم نوشاد در مسابقات آینده نتایج بهتری کسب کند. نوشاد و نیما عالمیان به همراه پوریا عمرانی امیدهای آینده پینگ پنگ ایران هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

    به گزارش فارس، نوشاد عالمیان امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تیموبول قرار گرفت و با حساب ۴ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌های المپیک خارج شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور: شکست مقابل تیموبول چیزی از ارزش‌های عالمیان کم نمی‌کند"
    1. احمدي گفت:

      با سلام ضمن خسته نباشید و خدا قوت .لازم است نکته ای را عرض کنم تکرار نظرات اقای شلاگر برای ریاست محترم فدراسیون زیبنده نیست . ایشان یک نظر کارشناسی داده اند که جای بحث دارد چون تعداد کثیری از بازیکنان با استعداد ما را ندیده اند و اسم این سه نفر را برده اند اما یک رییس فدراسیون که مربی یک تیم باشگاهی نیست و به نوعی پدر همه محسوب میشود و نباید دیگران را دلسرد کند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        باسلام
        احتراما،مثل اینکه باز هم بوی بد تمدید قرارداد با کمپانیهای اروپایی بدرد نخور به مشام می رسد؟
        این کمپی که آقایان انهمه ژستش را میگیرند بعد از اینهمه مدت هنوز نتوانسته است فورهند اسطوره کشور یعنی نوشاد عالمیان را آرمانی نماید!
        چنانچه اصرار و پافشاری روی این کمپ ادامه یابد مطمئنا کاربه جاهای حساس وحرفهای مگو کشیده خواهد شد…
        در سال تولید ملی تمدید این قرارداد بی فایده دقیقا به منزله دشمنی به سیاستهای نظام جمهوری اسلامی تلقی خواهد شد.
        با تشکر

    2. محمد مدرسي گفت:

      با گفته های آقای احمدی موافق هستم.یک رئیس حرفه ای اینگونه غیر حرفه ای اظهار نظر نمی کند.البته منظور بنده یک رئیس حرفه ای است نه ایشان که در این رشته درحد آماتور هم نیستند.

    3. محمود نائل گفت:

      بابا اینطوری در رابطه با اشلاگر حرف نزنید به بعضی از به اصطلاح تئوریسین ها و دوستان اختاپوسشان بر می خوره ها


    تازه ترین اخبار