امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۵:۳۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25474
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی نوشاد عالمیان گفت: حضورمان در دور سوم رقابت‌های المپیک باعث شد تا نگاه مردم به پینگ پنگ تغییر کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی‌وند در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن درباره بازی امروز نوشاد عالمیان گفت: می‌دانستیم این حریف قوی‌تر است و کلاس متفاوتی دارد. در‌ آخرین…

    مربی نوشاد عالمیان گفت: حضورمان در دور سوم رقابت‌های المپیک باعث شد تا نگاه مردم به پینگ پنگ تغییر کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی‌وند در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فارس به لندن درباره بازی امروز نوشاد عالمیان گفت: می‌دانستیم این حریف قوی‌تر است و کلاس متفاوتی دارد. در‌ آخرین دوره مسابقات جهانی نیز سوم شده است و چندین بار قهرمان اروپا بوده است. وی همچنین در المپیک پکن توانست به مدال نقره دست یابد.

    وی ادامه داد: اگر نوشاد می‌توانست گیم سوم را ببرد شاید درصد کمی شانس داشتیم اما در حالت کلی از عملکرد او راضی هستیم. حریف نوشاد پیش از این در رنک جهانی یک و دو بود اما باتوجه به اینکه مدتی در رقابت‌ها شرکت نکرده بود اکنون در رنک ۷ قرار دارد.

    مربی عالمیان در پایان گفت: حضور نوشاد در راند سوم باعث شد نگاه مردم تغییر کند. پش از این حتی موفق نمی‌شدیم یک برد کسب کنیم اما همین که صعود کردیم نگاه‌ها تغییر کرده است. امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و عالمیان با تجربه المپیک بتواند در مسابقات بعدی شرکت کرده و بهتر نتیجه بگیرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی‌وند: حضور عالمیان در دور سوم المپیک نگاه مردم به پینگ پنگ را تغییر داد"
    1. خیراندیش گفت:

      و ای کاش! گیم سوم در فاصله امتیاز ۱۰-۶ تایم گرفته می شد شاید نتیجه جز این می شد…

    2. احمدي گفت:

      با سلام نمیدانم چرا در این تصویر حس بی احترامی به جایگاه مربی و معلم در من القا میشود و کمتر جنبه خستگی و یا تمرین ارمیدگی مشهود است. انشاالله من اشتباه برداشت کرده باشم

    3. محمدرضا از مهریز(یزد) گفت:

      جناب آقای احمدی. با سلام.خداگواه است که من نیز چند روزیست که چنین حسی با دیدن اینگونه تصاویر در سایت داشتم اما به خودم گفتم که شاید جایز نباشد که احساسم را بیان کنم . بابیان این مطلب از طرف شما ، من نیز موافق هستم که شاید اینگونه باشد. به قول شما خداکنه که اشتباه باشه…

    4. وحید بهروزی گفت:

      باسلام واحترام

      یک واقعیتی درتنیس روی میز ماهست آن اینکه درسیستم ما تاکنون بازیکنی کمترسراغ داریم که بطورمستمراز سن خردسالی ویا نونهالی تا سن قهرمانی مثلا رده نوجوانان یاجوانان بطورمستقیم یک مربی دراختیار داشته باشد یا درعرصه تیم ملی هم همین بوده است مثلا همین تموبول را ببینید چندسال است با روسکوف کار میکند آن مربیان نه تنها از نظرتکنیکی وتاکتیکی با بازیکن کارمیکنند بلکه با آشنا شدن با روحیات بازیکن خود در طی سالهای حضوردر کنارتمرینات آنان با بازیکن خودزندگی میکنند آیا این اتفاق در تنیس روی میز ما تاکنون تحقق یافته است ضمناهمین فدراسیون محترم که آقای نوشاد را به مسابقات متعددی فرستاده آیا فقط یک مربی خاص اعزام شده است مربی اعزامی درطول سالهای اخیر چه مدتی در تمرینات آقای نوشادحضور یافته است وصد البته با احترام به تمامی بازیکنان تیمهای ملی اگر به مصاحبه های اکثراین بازیکنان توجه کنیم طبق اضهاراتشان مربی خاصی رابطور مستمرنداشته اند درسیستم مربیگری ما انتخاب مربیان تیمهای ملی شایسته سالاری بطور کافی ولازم تاکنون حاکم نبوده استانهایی بوده اند که در طول مثلا ۲۰ سال بازیکن به تیمهای ملی نوجوانان یا جوانان معرفی کرده اند اما زمانیکه مربی تیم ملی انتخاب شده ازآن استان مربی دعوت نشده است تا باآشنایی با تکنیک وروحیات حد اقل یکی دو بازیکن حاضرخود درتیم ملی بتواند تاثیرگذاری مثبت تری درتمامی عرصه ها داشته باشد وآقای بابادی وند مربی تلاشگری هست وآقای نوشاد بازیکن بااخلاق ، ضمنا این اتفاق ممکن است درپایان مسابقه رخ داده باشد با تشکر از مدیریت محترم سایت

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقای بهروزی با سلام
        احتراما،با اینجانب تماس بگیرید یا شماره خودتان را ارسال تا با شما تماس گرفته شود.
        باتشکر

    5. محمود ساکیانی گفت:

      برادران ارجمندم جناب آقایان احمدی و محمدرضا
      با سلام
      رسیدن به این مرحله از مسابقات المپیک کار بازیکنان خوب نیست بلکه کار بازیکنان نخبه و کاملا حرفه ایست لذا فقط خدا می داند در دل نوشادی که سالها برای این مسابقات زحمت فراوان کشیده ، چه میگذرد و فکر نکنم خدای ناکرده اهانتی به مقام مربی باشد آنهم از طرف بازیکنی که از نظر تربیت خانوادگی الگوست. تیمو بول هم وقتی به بازیکن رومانی باخت با خبرنگار مصاحبه نکرد و گفت که می خواستم در خلوت خودم، گریه کنم. صحبت مربی با بازیکن بعد از مسابقه، به نوع آن مسابقه و حساسیت آن بستگی دارد حتی اگر مسابقه را برنده شده باشد ، حالا تصور کنید بازی را هم باخته باشد.

    6. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      جناب آقای ساکیانی. با سلام. سو برداشت نشود. من نگفتم که خدای نکرده نوشاد میخواسته به مربی خود بی ادبی کند که اصلا در رفتار نوشاد و تربیت خانوادگی او نمی گنجد. من فکر کردم که آن اعتمادی که یک بازیکن باید به کوچر خود داشته باشد را در وجود نوشاد ندیدم . این مورد در تایم گرفتن ایشان در بازی با حریف هنگ کنگی مشهود بود( خودش تایم گرفت ). در بازی با تیم بول هم آن جسارتی که باید کوچر در درخواست تایم حتی در گیم دوم ویا سوم را داشته باشد ، دروجود آقای بابادیوند ندیدم. شاید آن تایم و بردن گیم باعث میشد که نوشاد به بازی برگشته و تمرکز از دست رفته ی خود را بازیابد… اینها در حد اما و اگر است .

    7. محمد خاوری گفت:

      نوشاد که سراپا گوش است حالا این حس دوستان چه می باشد باز هم قابل احترام است . مهرداد بابادیوند از اهالی فهیم و با تربیت پینگ پنگ ایران می باشد که حداقل مشکل اخلاقی و مالی ندارد او در المپیک قبلی هم با توجه به حضور افشین نوروزی یکی از کاندیداهای حضور بود . انتقادهایی صریح نیز به عملکرد سالهای اخیرش وارد است ولی لطفا او را اینگونه و با قرار دادن حس بازیکن در مقابلش تخریب نکنید، تا آنهایی که سالهاست مشکلات اخلاقی و مالی دارند به خودشان اجازه دهند در رسانه ملی و بلافاصله بعد از تمام شدن بازی نوشاد این مربی را که پیروزی نوشاد قطعا برایش بسیار مهمتر از بنده و شما بود مورد هتاکی و بی حرمتی قرار دهند متاسفانه در تنیس روی میز ما سالهاست خصوصا بعضی از قهرمانان گذشته تیم ملی بزرگسالان فکر می کنند در امور غیر بازیگری هم بر دیگران ارجحیت دارند و چون چند سال عضو تیم ملی بزرگسالان بوده اند در تمام زمینه های مدیریتی و مربیگری سرآمد هستند که اصلا اینگونه نمی باشد حرف های به اصطلاح کارشناس معلوم الحال و عضو خانواده همیشه طلبکار در مورخه ۹ مرداد ودر شبکه ورزش سیما واقعا جای تاسف و نشان از جنگ شدید داخلی و عقده گشایی در بین اطرافیان رئیس دارد.

    8. محمودساکیانی گفت:

      جناب آقای محمدرضا سلام
      ازتوضیحات شما ممنونم. من هم معتقدم اگر تایم استراحت در گیم سوم در امتیاز ۱۰-۷ گرفته می شد قطعا سرنوشت بازی تغییر می کرد. تایم استراحت امتیازیست که چند سالیست به مقررات بازی اضافه شده است و باید در مناسبترین و بهترین زمان ممکن گرفته شود. واقعا حیف شد.نوشاد این شانس را داشت تا نیمه نهایی صعود کند اگر تیمو بول را می برد.کسی چه میداند.ولی برای جبران این ناکامی باید چهار سال دیگر تلاش مضاعف داشته باشد. با تجربه ای که من دارم بهترین تمرینات را در ایران برای نوشاد تمرینات با توپ زیاد میدانم .مکانیزم فورهند نوشاد با این تمرینات دگرگون خواهد شد. قبلا هم در همین سایت مطرح کردم که این اشکال وجود دارد و توشاد با اصلاح و بهبود آن چند پوین از چیزی که هست قویتر میشود و آن موقع او را تصور کنیم.


    تازه ترین اخبار