امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۴:۱۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25524
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نخستین پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران با بیان این‌که باید نواقص در مسیر پیشرفت پینگ‌پنگ ایران را از بین برد، پرسید، کدامیک از حریفان نوشاد عالمیان شش ماه در خانه خود تمرین کرده بودند؟ به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد نوشاد عالمیان در المپیک…

    نخستین پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران با بیان این‌که باید نواقص در مسیر پیشرفت پینگ‌پنگ ایران را از بین برد، پرسید، کدامیک از حریفان نوشاد عالمیان شش ماه در خانه خود تمرین کرده بودند؟

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد نوشاد عالمیان در المپیک عنوان کرد: عالمیان بازی‌های خوبی را ارائه داد اما در بازی آخر خودباوری روزهای گذشته خود را تکرار نکرد. فکر می‌کنم نوشاد از جنگندگی کمتری برخوردار بود. اعتقاد دارم عالمیان می‌توانست عملکردی بهتر از اینها داشته باشد و نتیجه بهتری بگیرد.

    علیدخت درباره تاثیر کم‌تجربگی عالمیان در شکستش گفت: هرچند نوشاد بازیکن جوانی است، اما نمی‌توان گفت بی‌تجربه است، چون در مسابقات بین‌المللی زیادی شرکت کرده و تجربه او کمتر از حریفانش نیست. تیمو بول رنکینگ بهتری نسبت به نوشاد داشت و در نتیجه از فشار روانی کمتری برخوردار بود. المپیک از فضای بسیار سنگینی برخوردار است که عالمیان هم در این شرایط قرار گرفت.

    اولین پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران با تاکید قابل قبول بودن عملکرد عالمیان ابراز کرد: اگر می‌خواهیم نوشاد عالمیان در آینده سیر صعودی خود را ادامه دهد، باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم. ولی اگر قرار باشد که او باز هم در خانه خودش تمرین کند و تنها به مسابقات بین‌المللی اعزام شود، نباید انتظار نتایج درخشانی را داشت.

    این که تنها یک هفته پیش از المپیک اردو گذاشته شود و از لحاظ روحی و روانی روی ورزشکار کار شود، راه‌حل مناسبی برای آماده‌سازی یک ورزشکار حرفه‌ای در این سطح نیست. شرایط آمادگی یک بازیکن باید از یک‌سال قبل از مسابقات فراهم باشد که متاسفانه چنین چیزی در این دوره از رقابت‌ها انجام نشد. سوال من این است که کدام‌یک از حریفان نوشاد عالمیان مانند او شش ماه تمریناتش را در خانه خودش انجام داده است؟ این‌ها نواقصی است که باید در آینده برای پیشرفت پینگ‌پنگ ایران برطرف شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:کدام حریف عالمیان شش ماه در خانه‌ تمرین کرد؟"
    تازه ترین اخبار