امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۸:۲۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25905
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با مجوز فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی‌ایران و به همت هیات تنیس روی میز شهرستان میبد کلاس‌های مربیگری درجه دو و سه در این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این دوره از کلاس‌ها که با نظارت هیات تنیس روی میز استان برگزار خواهد شد، مباحث تئوری و عملی مربیگری…

    با مجوز فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی‌ایران و به همت هیات تنیس روی میز شهرستان میبد کلاس‌های مربیگری درجه دو و سه در این شهرستان برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این دوره از کلاس‌ها که با نظارت هیات تنیس روی میز استان برگزار خواهد شد، مباحث تئوری و عملی مربیگری تنیس روی میز تدریس خواهد شد.

    مقرر است؛ کلاس مربیگری درجه سه از دوم لغایت دهم شهریورماه و کلاس مربیگری درجه دو تنیس روی میز از چهاردهم لغایت بیستم شهریورماه برگزار شود.

    در پایان به بانوان و آقایان شرکت‌کننده در این دوره‌ها که امتیاز لازم را کسب نمایند، مدرک مربیگری فدراسیون اعطاء خواهد شد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کلاس‌های مربیگری تنیس روی میز به میزبانی میبد برگزار می‌شود"
    1. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      جناب آقای علوی . با سلام و احترام. کلاس مربیگری درجه ۲ که در استان یزد و ماهها پیش برگزار شد ف هنوز کارت آن صادر نشده. این کلاسها برای چه برگزار میشود پس ؟. وقتی یک مربی برای شروع فعالیت خود و آن هم در این دوران که همه مدرک گرا هستند ، نیاز به کارت مربیگری دارد و کارت او پس از پایان کلاسها و قبولی صادر نمی شود ، پس برای چه این کلاسها برگزار میشود؟.بنده نزدیک ده ماه است که در کلاس درجه ۲ شرکت کرده ام و هنوز کارت آن نیامده.

    2. رضا گفت:

      با سلام خدمت آقای علوی با توجه که استان ما به دلایلی کلاسهای مربیگری درجه ی ۳ را بر گزار نمی کند ما برای شرکت در این کلاس(میبد یزد) باید با چه کسی هماهنگ کنیم?آقای علوی لطفا شماره تماس مسول برگزاری کلاس را بدهد.

    3. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      ۰۹۱۳۸۵۶۷۵۹۷(جناب آقای رضا حجت)

    4. صادقی گفت:

      باسلام
      خیلی ممنون از اینکه پیش از برگزاری کلاس اطلاع رسانی کردید و علاقه مندان زمان برای شرکت در این کلاس ها رو دارند.

    5. شمين مرادي گفت:

      با سلام مدرس کلاس درجه دو چه کسی هستند؟

      و اینکه برای بانوان نیز هست یا خیر؟

    6. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      با سلام . سرکارخانم مرادی ؛ از آنجایی که در استان ما ، مسیولین اصلا وارد این سایت بزرگ نشده و پاسخگو هم نیستند ، بنده خدمتتان عرض میکنم. مدرس کلاس که طبق معمول قطعا آقای امیریان هستند و خوشبختانه کلاسها برای آقایان و بانوان برگزار میگردد
      با احترام


    تازه ترین اخبار