امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۷:۰۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25907
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  عباس اشعری اظهار داشت: در حالی که مسابقات تنیس جام رمضان همه ساله در ماه مبارک رمضان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، امسال پیکارهای رده های سنی نونهالان آزاد را به صورت جداگانه برگزار می کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی ابراز داشت: رقابت های این دوره به سبب حضور چهره های…

     عباس اشعری اظهار داشت: در حالی که مسابقات تنیس جام رمضان همه ساله در ماه مبارک رمضان در شهر مقدس قم برگزار می‌شود، امسال پیکارهای رده های سنی نونهالان آزاد را به صورت جداگانه برگزار می کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی ابراز داشت: رقابت های این دوره به سبب حضور چهره های سرشناس تنیس استان قم و کسانی که در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور برای تیم های اعزامی قم رقابت کرده اند، موجب شد تا سطح رقابت بین مدعیان بالاتر از دوره های قبل باشد.

    رییس هیئت تنیس استان قم در ادامه با اشاره به تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات افزود: در رده سنی نونهالان جام رمضان امسال، ۴۰ تنیس باز حضور دارند در حالی که رقابت های تنیس روی میز رده سنی آزاد با حضور نزدیک به ۶۰ ورزشکار برگزار می شود.

    وی همچنین با ابراز رضایت این هیئت از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات تنیس روی میز جام رمضان استان قم عنوان کرد: خوبی برگزاری این مسابقات در واقع شناسایی چهره های جدید تنیس قم در رده های سنی مختلف بود تا در هنگام اعزام به پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور، دست مربیان تنیس روی میز استان در این زمینه باز باشد.

    اشعری با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت ها، بیان کرد: ورزشکاران حاضر در رقابت های رده سنی آزاد در مرحله مقدماتی در چهار گروه ۱۵ نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت از هر گروه چهار نفر راهی مرحله نهایی شدند.

    شناخت استعدادهای تنیس قم در پایان جام رمضان

    وی یادآور شد: این در حالی است که مسابقات رده سنی نونهالان تنیس روی میز قهرمانی جام رمضان استان قم نیز در چهار گروه ۱۰ نفره برگزار شد و در پایان از هر گروه یک تنیس باز موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی شد.

    رییس هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: مسابقات جام رمضان تنیس قم در سالن تنیس روی میز شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می شود و در حالی برترین های خود را خواهد شناخت که دستاورد بزرگ این مسابقات محک آماده ترین ها برای عضویت در تیم های اعزامی استان قم به مسابقات لیگ و قهرمانی تنیس روی میز کشور است.

    وی با اشاره به نتایج سال گذشته این رقابت ها، عنوان داشت: در پایان مسابقات سال ۹۰ محمد حسینی عنوان قهرمانی رقابت های آزاد تنیس جام رمضان قم را از آن خود کرد در حالی که بعد از وی دیگر مدعی قهرمانی یعنی امیر نوروزی در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه امیر نوروزی موفق به کسب مقام سوم شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از تنیس روی میز قم"
    تازه ترین اخبار