امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۴:۴۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 25932
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: باتوجه به مقام‌آوری تنیسورهای استان و ملی‌پوشان‌‌مان در رده‌های سنی مختلف، می‌طلبد که از نظر سخت‌افزاری بسیار قوی‌‌تر شویم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورر،حسین سلیمانی  اظهارکرد:‌ هنگامی که این سمت را بر عهده گرفتم، سالن تنیس روی میز اهواز که در ورزشگاه تختی قرار‌ دارد، یک…

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: باتوجه به مقام‌آوری تنیسورهای استان و ملی‌پوشان‌‌مان در رده‌های سنی مختلف، می‌طلبد که از نظر سخت‌افزاری بسیار قوی‌‌تر شویم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشورر،حسین سلیمانی  اظهارکرد:‌ هنگامی که این سمت را بر عهده گرفتم، سالن تنیس روی میز اهواز که در ورزشگاه تختی قرار‌ دارد، یک سالن استاندارد نبود و از نظر وسایل سرمایشی، گرمایشی و کف‌پوش در وضعیت خوبی قرار ‌نداشت.

    وی ادامه‌داد: با پیگیری‌های لازم توانستیم کف‌پوش‌ این سالن را تعمیر و آن را به وسایل سرمایشی، گرمایشی و جایگاه تماشاگران مجهز کنیم. درمجموع با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان، توانستیم این سالن را به یک سالن استاندارد که در شان ورزشکاران و قهرمانان خوزستانی باشد، تبدیل کنیم.

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان بیان‌کرد: باتوجه به پتانسیل‌های استان، می‌طلبد که ما از نظر امکانات سخت‌افزاری توسعه و پیشرفت بیشتری داشته ‌باشیم. درخصوص این موضوع نیز توجه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان احساس می‌شود تا بتوانیم یک سالن بزرگ و خوابگاه ورزشی در اختیار داشته‌ باشیم.

    وی در ادامه با بیان این‌که در گذشته هیات تنیس روی میز خوزستان در جایگاه خوبی قرار نداشت، گفت: در این مدتی که به عنوان رییس این هیات انتخاب شدم باتوجه به برنامه‌ریزی‌های خوب هیات توانستیم در رتبه‌بندی سال ۹۰ در بین تمام هیات‌های کشور جایگاه نخست را به خود اختصاص دهیم. ما این جایگاه را با تلاش عوامل هیات، بازیکنان، مربیان و حمایت‌های گرشاسبی به دست آوردیم.

    سلیمانی به حضور بابادی‌وند به عنوان مربی تیم‌ملی تنیس روی میز در المپیک لندن اشاره و بیان‌کرد: به نظرم اگر نوشاد عالمیان برای اولین بار در بین تنیسورهای ایرانی توانست به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یابد، به دلیل رهبری خوب بابادی‌وند مربی خوزستانی‌اش بوده است.

    وی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان استان خاطرنشان‌کرد: از عملکرد بازیکنان در دو بخش آقایان و بانوان راضی هستم ولی با‌توجه به پتانسیل‌هایی که در خوزستان داریم می‌طلبد که بعضی از مربیان و باشگاه‌ها فعالیت‌ بیشتری داشته باشند.

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: در لیگ برتر کشور پتروشیمی بندرامام که تنها نماینده استان در این لیگ بود، توانست در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی برسد. ما در لیگ برتر جوانان و امید کشور نیز دو نماینده داشتیم که توانستند عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از آن خود کنند.

    وی به عملکرد بازیکنان استان در رده‌های سنی پایه اشاره کرد و افزود: تنیسورهای خردسال استان در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی اراک برگزار ‌شد، در رده‌بندی تیمی با بدشانسی در جایگاه دوم قرار گرفتند و علی‌رضا بابادی‌وند نیز در همین رقابت‌ها به مدال برنز انفرادی دست پیدا‌ کرد که این نشان می‌دهد خوزستان در رده‌های سنی پایه عملکرد خوبی داشته است.

    سلیمانی در ادامه درباره تعامل این هیات با آموزش و پرورش گفت: نشست‌های متعددی درخصوص شناخت‌ استعدادهای تنیس روی میز استان با آموزش و پرورش داشته‌ایم و قرار شد که هیات با معرفی مربیانی به این ارگان،‌ در شناخت استعدادها با یکدیگر تعامل داشته‌ باشیم.

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: به تازگی تعامل خوبی با سپاه ولی عصر نیز درخصوص شناخت استعدادها در رده‌های سنی پایه داشته‌ایم. ما سالن و مربی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و قرار شد، طبق فراخوانی که داده‌ایم مستعدهای این رشته را شناسایی کنیم تا با حمایت سپاه ولی‌عصر در بحث قهرمان‌پروری فعالیت داشته ‌باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت استان خوزستان:لزوم توجه استاندار و مدیرکل ورزش به تقویت امکانات سخت‌افزاری این رشته"
    1. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      از زحمات شبانه روزی جناب آقای سلیمانی و جناب آقای بخشنده در سرافرازی هیات تنیس روی میز استان خوزستان سپاسگزارم. کسب هیات نمونه کشور در سال ۹۰ را به این عزیزان و نیز جامعه پینگ پنگ استان تبریک عرض می نمایم.

    2. دیده بان گفت:

      با سلام
      جناب آقای سلیمانی از طریق این سایت متوجه شدم رییس هیات تنیس روی میز استان خوزستان عزیز شده ای.با انگیزه و تلاشی که در شما سراغ دارم مطمئن هستم در تنیس روی میز استان منشائ تحول و پیشرفت خواهی شد.موفقیت روز افزونت را از از خداوند خواستارم.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب دیده بان
        با سلام
        احتراما،با نام واقعی دیدگاههای خود راارسال فرمایید.
        بخاطر نشان دادن حسن نیت تاکنون چند دیدگاه از شما منتشر گردیده است!
        با تشکر

    3. دیده بان گفت:

      جناب آقای علوی
      با سلام و خسته نباشید
      شمانام واقعی و ایمیل بنده رادر سایت دارید و تا جایی که من اطلاع دارم کاربران سایت میتوانند از نام مستعار استفاده نمایند.کاربرانی با نامهایی مانند حسن-عشق پینگ گنگ -و…که هم اکنون دیدگاههایشان منتشر میشود.لطفا اگر من اشتباه میکنم راهنمایی بیشتری بفرمایید تا تصحیح لازم صورت گیرد.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار