امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۱:۵۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2598
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر مسعتفی تیم های ملی پینگ پنگ گفت: معترضان در حال بازگشت به تیم ملی بودند اما رییس فدراسیون نخواست تا جو آرام شود چرا که کارهایی که نباید انجام بدهد را شروع کرد. ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا خصوص دلایل استعفای خود اظهار داشت : روز اول که…

    مدیر مسعتفی تیم های ملی پینگ پنگ گفت: معترضان در حال بازگشت به تیم ملی بودند اما رییس فدراسیون نخواست تا جو آرام شود چرا که کارهایی که نباید انجام بدهد را شروع کرد.
    ابراهیم علیدخت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا خصوص دلایل استعفای خود اظهار داشت : روز اول که به عنوان سرمربی و مدیر تیم های ملی تنیس روی میز قبول مسئولیت کردم گفتم که با اختیار تام کار می کنم . چرا باید کمیته فنی فدراسیون ، مربی معرفی شده توسط من ـ میرالماسی ـ را خط بزند؟ آقایان در جمع خود نفرات غیر فنی را جا داده اند.  ۲۰ روز است که می گویم سرپرست تیم معرفی شود اما بی نتیجه مانده است.
    وی با اشاره به این مطلب تجربه خوبی در سمت مدیر تیم های ملی تنیس روی میز نداشتم ،  گفت: در شرایطی که هر کس حاضر نبود این پست در فدراسیون پینگ پنگ قبول کند، این کار را کردم و تا حدودی وضعیت جمع و جور شد، بچه ها هم در حال بازگشت به تیم ملی بودند اما رئیس فدراسیون نخواست تا جو آرام شود و کارهایی که نباید انجام بدهد را شروع کرد
    سرمربی مستعفی تیم ملی پینگ پنگ در پاسخ به این سوال که با استعفای شما موافقت شده است؟ عنوان داشت : من استعفای کتبی خود را اعلام کرده ام و نظر زارع پور برایم مهم نیست و دیگر حاضر به ادامه همکاری نیستم . آبرو و اعتبار ۳۰ ساله خود را وسط گذاشته ام .
    علیدخت اظهار داشت: نه یک ریال حقوق گرفته ام و نه همراه تیم به مسافرت خارجی رفتم بلکه کسان دیگر را معرفی کردم. من به هر قیمتی پست قبول نمی کنم . در این مدت در صدد حل مشکلات بودم.
    مربی و مدیر فنی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز پس از کناره گیری از ادامه همکاری با فدراسیون گفت: روند کارها برخلاف توافقات صورت گرفته بود چون اصلا در انجام وظایف خود اختیار تام نداشتم.
    وی تصریح کرد: گفته بودم که با اختیار تام مسئولیت می‎گیرم و اگر اختیاراتم کمرنگ شود یک لحظه هم حاضر به ادامه همکاری با فدراسیون و تیم‎های ملی نیستم. به همین دلیل وقتی شرایط را برخلاف توافقات صورت گرفته دیدم از سمتم استعفا دادم چون نه دنبال پست و مقام هستم و نه مطرح شدن.
    مربی و مدیر فنی مستعفی تیم‎های ملی تنیس روی میز تاکید کرد: برای پذیرش همکاری با فدراسیون تنیس روی میز و تیم‎های ملی یکسری صحبت‎ها انجام شد. باید کارهایی انجام می‎شد و از پرداختن به کارهایی هم اجتناب می‎شد اما در هر زمینه‎ای خلاف آنچه تواقف شده بود، انجام شد. من هم که مسئولیت و به اصطلاح مدیریت را به هر قیمتی نمی‏خواستم. به همین دلیل تصمیم گرفتم قطع همکاری کنم.
    مربی و مدیر فنی مستعفی تیم‌های ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه تنیس روی میز با این شرایط و با این مدیریت به جایی نمی‌رسد، اظهارداشت: اگر قرار باشد هر روز یک حرف زد و روز دیگر با حرف و عمل دیگری مواجه شد که نمی‌توان کار کرد. حتی اگر در خانه هم هر روز یک حرف بزنی کسی نمی‌تواند روی آنها حرف‌ها حساب بازکند
    شایان ذکر است  که قبلا در مطلبی به نام  (آیا  علیدخت نفر بعدی بود؟) این مسائل را پیش بینی کرده بودیم
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت :زارع پور نخواست آرامش به پینگ پنگ برگردد / دیگر بر نمی گردم"
    تازه ترین اخبار