امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۳:۰۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26002
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   متأسفانه، مسافرت خبرنگاران ورزشی بنا به شایستگی‌ها نیست و بیشتر خبرنگارانی به مسابقات گوناگون فرستاده می‌شوند که از مسئولین تعریف و تمجید کنند. آخر با این حقوق کم، چگونه باید به خاطر عشق به تیم ملی و تهیه خبر، هزینه‌های سفر را پرداخت کنیم؟ چرا باید تنها حمایت کامل برای نور چشمی‌ها باشد؟ بی‌گمان،…

     

    متأسفانه، مسافرت خبرنگاران ورزشی بنا به شایستگی‌ها نیست و بیشتر خبرنگارانی به مسابقات گوناگون فرستاده می‌شوند که از مسئولین تعریف و تمجید کنند. آخر با این حقوق کم، چگونه باید به خاطر عشق به تیم ملی و تهیه خبر، هزینه‌های سفر را پرداخت کنیم؟ چرا باید تنها حمایت کامل برای نور چشمی‌ها باشد؟

    بی‌گمان، یکی از دلایلی که باعث می‌شود، یک مدیر پس از دوران خدمتش در یک مجموعه موفق شود، خدمات ماندگار وی در دوران تصدی‌گری‌اش در آن پست مدیریتی بوده است؛ افزون بر آن که باید گفت، بزرگان علم مدیریت بر این باورند که مدیران موفق، کسانی هستند که مشاوران بزرگی داشته باشند.

    این مطالب را نوشتیم تا در آستانه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی به آقایان به عنوان  مدیران  ورزشی یادآور گردیم که شماهایی که مدیران فدراسیونهای قبلی را متهم به فلان و بهمان میکنید حواست باشد که دارید روی همه را سفید میکنید.

    متأسفانه مسافرت خبرنگاران ورزشی بر پایه شایستگی‌ آنان نیست و بیشتر خبرنگارانی به مسابقات گوناگون می‌روند که از مسئولین تعریف و تمجید کنند.

    یادمان باشد که روز خبرنگار بمناسبت شهادت شهید صارمی انتخاب شده است پس بیاییم خبرنگاران را وارد بازیهای سیاسی نکنیم!

    ادامه دارد….

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "به بهانه روز خبرنگار/مسئولان ورزشی:حمایت کنید به مسافرت بروید!"
    تازه ترین اخبار