امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۲:۳۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26049
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در پایان رقابت ۶۰ تنیس باز مدعی در رقابت های قهرمانی جام رمضان در قم، امید نوروزی فاتح این پیکارها شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباس اشعری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال برنامه ریزی انجام شده توسط هیئت تنیس روی…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در پایان رقابت ۶۰ تنیس باز مدعی در رقابت های قهرمانی جام رمضان در قم، امید نوروزی فاتح این پیکارها شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباس اشعری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال برنامه ریزی انجام شده توسط هیئت تنیس روی میز برای برگزاری رقابت های قهرمانی این رشته در ماه مبارک رمضان منسجم تر از سال های گذشته بود و با استقبال بسیار خوبی تنیس بازان استان مواجه شدیم.

     

    وی اضافه کرد: در حالی که امسال مسابقات را در دو رده سنی به صورت جداگانه برنامه ریزی کردیم در پیکارهای جام رمضان شاهد حضور نزدیک به۶۰ پینگ پنگ باز بودیم و مدعیان نمایش خیره کننده برای کسب عناوین اول تا سوم مشترک داشتند.

     

    رقابت تنیس بازان مدعی در چهار گروه مقدماتی

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان داشت: پینگ پنگ بازان شرکت کننده در رقابت های این دوره ابتدا در چهار گروه مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان از هر گروه چهار پینگ پنگ باز موفق به صعود به جدول اصلی مسابقات شدند.

     

    وی عنوان کرد: تنیس بازان شرکت کننده در مرحله دوم رقابت نزدیکی برای کسب مقام های برتر از خود به نمایش گذاشته و در نهایت چهره چهار پینگ پنگ باز برتر مسابقات امسال جام رمضان قهرمانی استان قم مشخص شد.

     

    اشعری یاد آور شد: مسابقات مرحله دوم تنیس روی میز جام رمضان در قم با شرکت ۱۶ تنیس باز به شکل دو حذفی برگزار شد تا در نهایت چهره تنیس بازان راه یافته به مرحله نیمه نهایی برای مشخص شدن قهرمان شناخته شود.

     

    وی بیان داشت: در پایان رقابت های مرحله مقدماتی و از گروه نخست حمیدرضا اخوان، امید نوروزی، امیرحسین حائری و محمد رحیمی راهی مرحل دوم شدند، در حالی که از گروه دوم نیز رضا قوچان نژاد، علی مقیمی، علی فتحی و مهدی عباسی به دیدار های دور دوم راه یافتند.

     

    برتری امید نوروزی برابر ابوالفضل اسدی

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم عنوان کرد: از گروه سوم این رقابت ها نیز ابوالفضل مختاری، محمدجواد معماردوست، مجید پاینده و میثم عباسی با کسب برتری مقابل رقبای خود به دیدارهای دور نهایی این دوره از پیکارها راه پیدا کردند.

     

    وی ابراز داشت: محمدعلی نیکوروش، ابوالفضل اسدی، امین میره ای و حسین امیری نیز در گروه چهارم مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز جام رمضان استان قم بهترین عملکرد را داشته و جواز صعود به مرحله نهایی را به دست آوردند.

     

    اشعری افزود: در نهایت این امید نوروزی و ابوالفضل اسدی بودند که به دیدار نهایی راه یافتند و در نهایت برنده این مسابقه حساس امید نوروزی بود که توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به مجید یابنده و محمدعلی نیکوروش رسید.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در پایان رقابت ۶۰ مدعی/ امید نوروزی قهرمان مسابقات تنیس روی میز جام رمضان شد"
    تازه ترین اخبار