امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۶:۳۴  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2607
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تمامی رده های ملی دختران پینگ پنگی کشور  که حتی یک بار در اردوهای مختلف تیم ملی شرکت داشته اند با نام پوران رحیمی بخوبی آشنایی  دارند. سرکارخانم رحیمی یکی ازمهربانترین وزحمتکش ترین  وکم انتظار ترین ودرعین حال دلسوزترین بانوانی است که در تمامی اردوهای ملی دختران بیشترین نقش  وفعالیت رادارد.همواره در حوزه بانوان از ایشان بعنوان یار ومدکار…

    تمامی رده های ملی دختران پینگ پنگی کشور  که حتی یک بار در اردوهای مختلف تیم ملی شرکت داشته اند با نام پوران رحیمی بخوبی آشنایی  دارند.
    سرکارخانم رحیمی یکی ازمهربانترین وزحمتکش ترین  وکم انتظار ترین ودرعین حال دلسوزترین بانوانی است که در تمامی اردوهای ملی دختران بیشترین نقش  وفعالیت رادارد.همواره در حوزه بانوان از ایشان بعنوان یار ومدکار ورزشکاران یاد می شود که بودن او در هر اردویی باعث  امنیت روانی برآن اردو می شود.
    رسیدگی به جزیی ترین حوائج و حتی کارهای شخصی  دختران ملی پوش ؛ وحتی تهیه بلیط هواپیما برای برگشت ملی پوشان  و… از حساب شخصی ؛کمترین کاری است که این بانوی دلسوز برای ملی پوشان انجام میدهد.ملی پوشان کم سن و سال غیر تهرانی برای شرکت در اردوها  وقتی وارد فرودگاه تهران می شوند  تنها کسی که انتظارشان را میکشد این بانوی مسئولیت پذیر است.
    خانواده های ملی پوشان با اطمینان کامل  وبدون کمترین دغدغه ای دختران خود را به اردوهای ملی اعزام میکنند چرا که خوب میدانند خانم رحیمی  در اردو حضور دارد و حضور او در این اردوها یعنی اطمینان بخشی  و راحتی برای ورزشکاران دختر ایران. از خانم رحیمی میتوان بعنوان مادر مهربان تیمهای ملی دختران ایران نام برد.
    این سایت به نمایندگی از تمامی ملی پوشان دختر  از زحمات و حس مسئولیت پذیری  این خانم بزرگوار نهایت تشکر و قدر دانی را دارد.مگر می شود کلیه زحمتها ومسئولیتها  داخل کشور بردوش این بانوی  بزرگوار  باشد اما سفرهای خارجی برای دیگران؟امیدواریم که مسئولین فدراسیون   منصفانه تر تصمیم گیری نموده و حداقل در بازیهای برون مرزی بعدی  از ایشان بیشتر استفاده نمایند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "تشکر از بانوی زحمت کش ودلسوز در فدراسیون(مادر تیمهای ملی بانوان)"
    تازه ترین اخبار