امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26085
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:آینده درخشان در انتظار پینگ‌پنگ‌بازان چهارمحال و بختیاری   رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این هیئت ورزشی، به آینده ورزشکاران پینگ‌پنگ باز این استان امیدوارم و مطمئن هستم توانایی درخشش در مسابقات کشوری را دارند. به…

     

     

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:آینده درخشان در انتظار پینگ‌پنگ‌بازان چهارمحال و بختیاری

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این هیئت ورزشی، به آینده ورزشکاران پینگ‌پنگ باز این استان امیدوارم و مطمئن هستم توانایی درخشش در مسابقات کشوری را دارند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات انتخابی بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی بزرگ‌سالان نیمه نخست شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

     

    وی افزود: بانوان پینگ‌پنگ باز چهارمحال و بختیاری از توانایی‌های بالایی برخوردارند و به دنبال کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور برای نشان دادن توانایی‌های خود هستند.

     

    قربانی بیان داشت: مسابقات پینگ‌پنگ بانوان قهرمانی کشور از هشتم تا دهم شهریورماه جاری در استان مرکزی شهر ساوه برگزار می‌شود.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری سانس تمرینی بانوان پینگ‌پنگ باز این استان بیشتر شده و همچنین در زمان مناسب‌تری نسبت به گذشته برگزار می‌شود که این موضوع در ارتقای سطح ورزشکاران این استان بسیار موثر است.

     

    وی تصریح کرد: در سال جاری تمرینات پینگ‌پنگ بازان این استان در سه کلاس جدا و ۹ جلسه تمرین در هر هفته برگزار می‌شود و تمامی ورزشکاران این استان از شرایط فراهم شده راضی هستند.

     

    قربانی تصریح کرد: شرایط هیئت پینگ‌پنگ استان چهارمحال و بختیاری بسیار مطلوب است و امیدواریم بتوانیم با ادامه این روند جایگاه مطلوبی را در سطح کشور کسب کنیم.

     

    وی افزود: پینگ‌پنگ از ورزش‌های مفرح محسوب می‌شود و به همین خاطر در استان چهارمحال و بختیاری بانوان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

     

    قربانی بیان داشت: در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای زیادی متناسب با این رشته ورزشی وجود دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این هیئت ورزشی در سال جاری، به آینده ورزشکاران این استان امیدوارم و مطمئن هستم توانایی درخشش در مسابقات کشوری را دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حسن قربانی:آینده تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری درخشان است"
    1. amidi گفت:

      با سلام بنظر من کمیته مسابقات بخش بانوان میتواند بعنوان محرک توسعه این رشته در استان چهار محال عمل نماید .چندین نفر از بانوان این استان دارای مدرک داوری درجه ۲و۱ و ملی هستند و اگر در مسابقات از ایشان استفاده شود ،میتوانند این تجارب کسب شده را به داخل خانواده برگردانند.

    2. محمد ابراهیمیان گفت:

      با سلام بنده به عنوان مربی رده های مختلف در استان چهارمحال وبختیاری از سالهای ۷۱تا۷۴ انجام وظیفه میکردم واذعان میکنم که استعدادقراوانی در رشته تنیس روی میز دارند.امیدوارم با علاقمندی که در آقای قربانی سراغ دارم شاهد پیشرفت این رشته در این استان عزیز باشم.

    3. سمیع گفت:

      انشاالله آینده تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری درخشان است.


    تازه ترین اخبار