امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۰:۴۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26094
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت: مسابقات تنیس روی میز بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد با حضور تیم های مناطق ۱، ۳، ۴، ۷، ۸ به میزبانی شهرداری منطقه ۴ برگزار می شود.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سمانه زمانی ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات تنیس روی میز بانوان…

    معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت: مسابقات تنیس روی میز بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد با حضور تیم های مناطق ۱، ۳، ۴، ۷، ۸ به میزبانی شهرداری منطقه ۴ برگزار می شود.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سمانه زمانی ضمن بیان این مطلب افزود: مسابقات تنیس روی میز بانوان از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد برگزار می شود و به تیم های برتر مقام اول، دوم و سوم کاپ، مدال، حکم و جوایز اهداء خواهد شد و از شرکت کنندگان و داوران روزه دار در طی زمان برگزاری مسابقات به صرف افطاری پذیرایی می شود.

    معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به حضور اداره سلامت در برنامه جشن رمضان ادامه داد: کارشناسان اداره سلامت ضمن توزیع بروشور و تراکت در میان شهروندان اقدام به ارایه مشاوره رایگان در زمینه های تغذیه روزه داران، مامایی، روان شناسی و پزشکی و غربالگری قند و فشار خون می کنند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس روی میز بانوان منطقه ۴ تهران"
    تازه ترین اخبار