امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۲:۰۸  آخرین بروزرسانی : شهریور ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2634
    ارسال خبر چاپ خبر
  • باخروج مدیر ومربی تیمهای ملی ازلیست موردنظر مسئولین فدراسیون تمام معادلات به ضرر مدیران و دست اندرکاران ستادنشین وکم تعداد فدراسیون  رقم خواهد خورد. اگر زارع پور به هردلیل بااستعفای ابراهیم علیدخت موافقت نماید حرف و حدیثها و دامنه فشارها بصورت مضاعف  گریبان گیر  جناح اقلیت فدراسیون خواهد شد. مسئولین فدراسیون هنوز با صراحت و شفافیت حاضر به پاسخ گویی…

    باخروج مدیر ومربی تیمهای ملی ازلیست موردنظر مسئولین فدراسیون تمام معادلات به ضرر مدیران و دست اندرکاران ستادنشین وکم تعداد فدراسیون  رقم خواهد خورد.
    اگر زارع پور به هردلیل بااستعفای ابراهیم علیدخت موافقت نماید حرف و حدیثها و دامنه فشارها بصورت مضاعف  گریبان گیر  جناح اقلیت فدراسیون خواهد شد. مسئولین فدراسیون هنوز با صراحت و شفافیت حاضر به پاسخ گویی به افکار عمومی نیستند و همانند یک سیستم بسیار بسته امنیتی عمل میکنند.
    نشستهای کمیته فنی برگزار می شود اماهیچ کسی کمترین اطلاعی ازآن کسب نمیکند!جلسات و تصمیمات اساسی گرفته میشود اما تشنگان و دوستداران اخبار پینگ پنگ پنگ کشور همچنان در بهت و حیرت و انتظار قرا می گیرند.از همه بدتر سایت رسمی فدراسیون نه تنها اطلاع رسانی بموقعی از خود نشان نمیدهد بلکه اندک اندک مرکزی برای درج ونشر نامه های مشخص میگردد.
    بیطرفانه از شما می پرسم که : اگر قرار باشد ملی پوشان باسابقه که رکن اصلی پینگ پنگ کشور هستند نباشند؟ اگر قرار باشد بازیکنان مطرح  کشور نباشند؟ اگر قرار است مسئولین هیئتهای معترض نباشند؟اگر قرار است نفرات مستعفی کمیته فنی سابق نباشند؟اگر قرارباشد فواد کاسب ملی پوش و مربی تیمهای ملی نباشد ؟
    اگر قراباشدابراهیم علیدخت که جزیی جدایی ناپذیرازتاریخ درخشان پینگ پنگ کشوراست نباشد؟لطفا بفرمایید چه کسانی باید  در کادرفنی  و مدیریت ورزشی وتخصصی پینگ پنگ کشور حضور داشته باشند؟ اما و اگرها بسیارند وسوالات بی شمار اما چه کسی پاسخگو است؟  در شرایط فعلی چه کسی باید پاسخگوی افکار عمومی  خانواده شریف پینگ پنگ باشد؟واقعا اگر معنی این اتفاقات و آنچه در حال جریان است بحران و مشکل نیست پس چه نامی می توان برای آن انتخاب کرد؟
    یک روز  بازیکنان معترض به شارژ فکری از طرف دیگران متهم می شوندوروز دیگر مدیر و مربی تیمهای ملی هنوز نیامده استعفا میدهد. از طرف دیگر ستاد نشینهای فدراسیون هم دست به هر کاری میزنند متهم به این و آن می گردند.اگر تیمی اعزام میکنند مورد تهمت و نقادی قرار میگیرندو اگر تیمی هم اعزام نکنند باز به نحو دیگری مورد نقادیهای آنچنانی  قرار میگیرند.
    با شرایط فعلی اگر فدراسیون تنیس روی میز ایران را نابسمان ترین  و پردغدغه ترین  وپرهیاهو ترین فدارسیون ورزشی کشوربنامیم حرف گزافی نزده ایم!!!همه میدانند که ما دنبال هیچ منفعتی از قبیل پست ومال و مقام نیستیم و فقط دغدغه ما همان دغدغه جامعه ورزشکار وپینگ پنگی وزحمتکشان  ودلسوزان  ایران اسلامی است مافقط بدنبال رشد و ارتقاء و پیشرفت این رشته مظلوم و درحال احتضاریم.
    تمام جوانی  وعمر مفید خود را صرف پینگ پنگ کشور نموده و تا جان در بدن داشته باشیم همچنان دوستدار خدمت کردن بدون پاداشیم.طولانی تر شدن بحرانهای بوجود آمده همه طیفها را متضررنموده  چه جامعه معترضین و مخالفان و چه خود مسئولین فدراسیون و منتصبان آنان وچه کسانی را که بدون چشمداشت در حال  خدمت و تلاش برای نونهالان و نوجوانان و جوانان این مرز و بوم هستند.
    آیا خانواده پینگ پنگ کشور توان حل و فصل اختلافات موجود را ندارد؟تاکنون این سایت  تعداد زیادی راهکار  و روش برای برون رفت از بحرانهای موجود ارائه داده  وزحمات فراوانی را برای نزدیکی جناحهای درگیر متحمل شده است اما باید اعتراف نمود که تازه واردها تمام زحمات ما را یک شبه به هدر داده و همه چیز را به شکل  روزهای اول بحران رقم زده اند.
    ادامه دارد……..
    مدیر سایت :سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "چرا خانواده پینگ پنگ توان حل و فصل اختلافات موجود را ندارد؟"
    تازه ترین اخبار