امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۳:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2644
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بابادی وند: هر چقدر بازیکنان دیرتر در رقابت ها حاضر شوند رنکینگ آنها سقوط و خود ضرر خواهند کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مهرداد بابادی‌وند، مربی اسبق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون تقریبا تمامی ۷ بنده درخواست شده از سوی بازیکنان عملی شده است و دیگر…

    بابادی وند: هر چقدر بازیکنان دیرتر در رقابت ها حاضر شوند رنکینگ آنها سقوط و خود ضرر خواهند کرد.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مهرداد بابادی‌وند، مربی اسبق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون تقریبا تمامی ۷ بنده درخواست شده از سوی بازیکنان عملی شده است و دیگر دلیلی برای حاضر نشدن آنها در رقابت ها وجود ندارد هر چقدر دیرتر در رقابت ها حاضر شوند رنکینگ آنها سقوط و خود ضرر خواهند کرد.
    وی افزود: تعدادی از خواسته های بازیکنان و کارشناسان منطقی و درست بود که برطرف شده و اگر مجددا پیشنهاد و انتقادی از سوی بازیکنان و کارشناسان مطرح شود با تعامل با فدراسیون آنها را برطرف خواهیم کرد .
    بابادی وند خاطر نشان کرد: یکی از بندهای درخواستی بازیکنان انتخاب دبیر پینگ پنگی بود که امیر عمیدی که مدت ۳۰ سال در این رشته سابقه دارد به این سمت منصوب شده است.
    عمیدی در دوره گذشته فدراسیون نیز به عنوان رئیس کمیته آموزش و در کمیته فنی فعالیت داشته است .
    وی یاد آور شد: درست است که ۱۰ بازیکن برتر در رقابت های انتخابی حضور نداشتند ولی فدراسیون چاره‌ای جز برگزاری رقابت ها بدون حضور آنها نداشت زیرا بارها رقابت ها را به تعویق انداخت و از آنها برای انتخابی تیم ملی دعوت کرد و حتی تصمیم به برگزاری رقابت ها از دسته های پایینتر گرفت و اگر فدراسیون بخواهد بیشتر از این تحت نظر بازیکنان رفتار کند اقتدار خود را از دست خواهد داد.
    مهرداد بابادی وند اظهار داشت: نمی گویم فدراسیون بدون نقص بوده است من نیز یکی از منتقدان بودم ولی تاکنون تعدادی زیادی از مشکلات برطرف شده است. در آینده با تعامل با کارشناسان به سطح ایده ال دست خواهیم یافت. در پاسخ به ادعای بازیکنان که می گویند تا زمان تعویض زارع پور در هیچ رقابتی حاضر نمی شوند باید بگویم این حرف غیر منطقی است.
    وی تصریح کرد: در تمامی فدراسیون ها نقاط ضعف وجود دارد. در دوره جدید فدراسیون نیز نقاط قوت و ضعف وجود داشت همان طور که در دوره قبلی نیز مشکلاتی بود اگر قرار باشد نقاط ضعف را بزرگنمایی کنیم و در مطبوعات انعکاس دهیم خود به خود افراد فکر می کنند که نقاط مثبتی وجود نداشته و عملکرد زارع پور از همه بدتر بوده است.
    * دوستان در مصاحبه های خود بزرگنمایی کردند
    وی افزود: دوستان ما در رابطه با عملکرد نوجوانان و جوانان در رقابت های آسیایی در مصاحبه های خود در خبرگزاریها بزر گ نمایی کردند و اعلام کردند در گذشته دو بار عنوان پنجم آسیایی را کسب کرده بودیم این ادعا درست است ولی ‌آیا دوره ای را سراغ دارند که بدون حضور نوشاد عالمیان توانسته باشیم این مقام را کسب کنیم.
    عضو کمیته فنی فدراسیون در ادامه افزود: عالیمان در تنیس روی میز کشور یک پدیده است و فاصله وی با نفر بعدی در کشور تقریبا دو برابر است. اگر در یک برهه زمانی نوشاد و افشین نوروزی در کنار هم قرار می گرفتند همانند هند به دلیل وجود دو بازیکن برتر خود در کنار هم دو سال پی در پی عنوان سوم ‌آسیا را کسب می کنند و برروی سکوهای اسیایی قرار می گرفتیم .
    وی تصریح کرد: بنده تضمین می کنم که در سال ‌آینده تیم هند نیز افت خود را آغاز خواهد کرد و دیگر جزو چهار تیم برتر آسیا نخواهد بود همان طور که اگر نوشاد عالیمان برود افت ما در پینگ پنگ آغاز خواهد شد. اگر غیر از این اتقاف بیفتد بنده اعلام خواهم کرد که هیچ اطلاعی از پینگ پنگ ندارم و دیگر نظر کارشناسی نخواهم داد.
    مربی اسبق تیم ملی گفت: ما باید در گذشته به زمان نبود نوشاد در رقابت های فکر می کردیم تا در موقع نبود وی شاهد افت چشمگیر نباشیم ، باید در رابطه با سخنان عده‌ای که می گویند نوشاد دست پرورده فدراسیون قبلی است بگویم مگر زارع پور چه مدت است که در فدراسیون حضور دارد همه هم می دانند که در مدت یک سال و چند ماه هیچ کس نمی تواند معجزه کند.
    * ساختن بازیکنان حرفه ای مستلزم زمان است
    بابادی‌وند خاطر نشان کرد: باید در رابطه با اظهار نظر عده ای که می گویند کمپ هیچ فایده ای برای تیم ملی ندارد و فقط هزینه های گزاف بیت المال صرف آن می شود بگویم قبل از حضور در این کمپ نوشاد عالمیان رنکینگ بالای ۲۰۰ داشت که هم اکنون به ۱۴۴ صعود کرده است و میدیا لطف اله نسبی که در رنکینگ جهانی حضور نداشت وارد ‌آن شد و افشین و سایرین در این کمپ صعود داشتند و نباید نقدهای غیر کارشناسی غیرمنصفانه کرد.
    وی در ادامه افزود: داشتن اردو های مستمر و حریفان تمرینی در کشور،مکمل کمپ اشلاگر است این پیشنهاد خوبی است ولی باید دید که بازیکنان خارجی با رنکینگ های بالا حاضرند با بازیکنان ما به تمرین بپردازند؟ در گذشته بازیکنان کره ای در کشورمان حضور داشتند که تا حدود زیادی سطح پینگ پنگ بازان کشورمان را ارتقاع دادند ولی بعد از آن بازیکنانمان به سطحی رسیدند که نیاز به حریفان قدرتر در تمرینات خود داشتند.
    * بازیکنان ما هدف از برگزاری کمپ اشلاگر را نمی دانند
    وی افزود: پینگ پنگ بازان ما فکر می کنند اگر یک هفته در کمپ حاضر شوند باید عنوان قهرمانی را کسب کنند اگر چنین بود پینگ پنگ بازان اتریشی خود قهرمان می شدند که مداوم در این کمپ حضور دارند و در کمپ مربیان بعد از گرفتن تست های آمادگی جسمانی روانشناختی از هر بازیکن تمامی ضعف‌های بازیکنان را به صورت اختصاصی در یک کتابچه به هر بازیکن داده اند که علاوه بر ضعف‌های تکنیکی اشتباهات تاکتیکی هر فرد در ان ذکر شده است ولی متاسفانه اگر از بازیکنان سوال کنید که کدام یک از آنها در صدد برطرف کردن ضعفهایشان برآمده اند هیچ کدام پاسخی ندادند.
    وی افزود: تعدادی از بازیکنان می ترسند که در روند بازی ها خود تغییرات ایجاد کنند و جایگاه خود را در تیم ملی از دست دهند و به داشته هایشان قانع هستند تا بتوانند در رقابت های باشگاهی قراردادهای خوبی را ببندند و  متاسفانه هدف از حضور در کمپ را متوجه نشده اند و تمرینات خود را به طور مداوم پیگیری  نمی کنند.
    * حضور در تیم ملی دعوتی نیست
    بابادی وند گفت: در رابطه با ادعای بازیکنی که گفته بود در یک سال گذشته در  تیم ملی حضور نداشته باید گفت آیا شرکت در رقابت های تیم ملی دعوتی است یا افراد باید جزو ۵ نفر برتر اول رقابت های انتخابی باشند؟
    وی در پایان افزود: گزینه اول فدراسیون برای شرکت در رقابت های کاپ آسیا نوشاد عالمیان است ولی اگر باز وی به عدم حضور در این رقابت ها پا فشاری کند فدراسیون فرد دیگری را با هماهنگی کمیته فنی انتخاب خواهد کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی بابادی وند با باشگاه خبرنگاران"
    تازه ترین اخبار