امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۹:۳۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26440
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به اطلاع خانواده شریف تنیس روی میز کشور می رساند که این سایت تا اطلاع ثانوی به بحثهای کارشناسی و انتقادی و تحلیلی نخواهد پرداخت و صرفا در حوزه های خبری و آموزش ومعلولان و معرفی پیشکسوتان و بزرگان کشور فعالیت خواهد نمود. مشغله کاری و خصوصا رسیدگی به بحث آموزش و تمرین  فرزندم…

     

    به اطلاع خانواده شریف تنیس روی میز کشور می رساند که این سایت تا اطلاع ثانوی به بحثهای کارشناسی و انتقادی و تحلیلی نخواهد پرداخت و صرفا در حوزه های خبری و آموزش ومعلولان و معرفی پیشکسوتان و بزرگان کشور فعالیت خواهد نمود.

    مشغله کاری و خصوصا رسیدگی به بحث آموزش و تمرین  فرزندم +پاره ای مسائل دلایل اصلی این تصمیم می باشند.(البته همچون قبل از نزدیک تمام مسائل و اتفاقات این خانواده را دنبال خواهیم کرد)

    تاکنون ما وظایف وتکلیف خودمان را برای جامعه تنیس روی میز و خصوصا افکار عمومی انجام داده ایم.انشاالله  جامعه تنیس روی میز با فعالیت و تحرک بیشتری  به امورات خود پرداخته واز خانه نشینی و بی تحرکی بیرون آید.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه"
    1. علی زندی گفت:

      دوستان فدراسیونی هرچه می خواهید بکنید.کسی نیست مچتان را بگیرد.

    2. لرکي پور گفت:

      با سلام حضور محترم جناب آقای سید منصور علوی ،مافداکاری و رنج وزحمتی که تاکنون متحمل شدید را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد ای کاش همانند سایت شمادر سایر ادارات وسازمانهای مردمی مسئولین ،سایت جدیدی به منظور اطلاع از عملکردشان وتأثیر در انتصاباتشان ، شاهد میشدیم که متأسفانه نشدیم .هر آنچه که جنابعالی صلاح بدانید بنده حقیر موافق نظرتان میباشم انشاءالله در همه امور موفق وموءید باشید .

    3. حمید رضا زغیبی گفت:

      آقای علوی سلام
      واقعا خسته نباشید و ما از شما ممنون هستیم
      اما تو رت بخدا به این پینگپنگکمک کنید
      اخه حرف ما کجاش بده اگر سوال کنیم مربی یا سرمربی یا…که ده دقیقه در اروی تیم ملی برای بزرگسالان زحمت نکشیده چرا و چطور فقط برای سفرهای خارجی برای فدراسیون خود زنی میکنه؟
      مردانه بایست و ما را دریاب
      تنهامون نذار تو را بخدا
      دستت را می بوسم
      حمیدرضا


    تازه ترین اخبار