امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۲:۱۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2647
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ امیر عمیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این نتایج گفت: کسب این نتایج از قبل نیز قابل پیش بینی بود چرا که ما در یک تور حرفه ای معتبر که قهرمانان طراز اول جهان در آن شرکت داشتند، حاضر…

    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ امیر عمیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به این نتایج گفت: کسب این نتایج از قبل نیز قابل پیش بینی بود چرا که ما در یک تور حرفه ای معتبر که قهرمانان طراز اول جهان در آن شرکت داشتند، حاضر شدیم. ‘امیر عمیدی’ گفت: برای پیشرفت در این رشته ورزشی تنها نباید به شرکت در مسابقه های غیرمعتبری همچون کشورهای کویت، عراق و آسیای مرکزی و کسب عنوان ها در آنها بسنده و اکتفا کرد. به گفته وی، بلکه باید به دفعات در تورهای حرفه ای نیز شرکت و از این فرصت برای پیشرفت و کسب تجربه در این رشته ورزشی استفاده کرد.
    کارشناس ارشد تنیس روی میز کشورمان تاکید کرد: مسوولان و ورزشکاران ما باید بپذیرند که فاصله تنیس روی میز ما با کشورهای صاحب نام جهان بسیار زیاد است و ما برای کم کردن این فاصله چاره ای جز رقابت با نفرات قوی تر از خود نداریم.
    دبیر فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: از سوی دیگر، افکار عمومی نیز نباید از این موضوع ناراحت باشد که بازیکنان ما در این رقابت ها نتیجه نگرفتند چرا که بهترین های کشور با هدف پیشرفت به رقابت های معتبر اعزام شده و در حال حاضر انتظار کسب مدال نداریم.
    به گفته وی، بازیکنان ما همین که توانستند در چند گیم از حریفان صاحب نام خود پیش افتاده و نتیجه را از آن خود کنند، برای ما یک موفقیت است.
    ** اعزام پینگ پنگ بازان در الویت کاری فدراسیون است
    عمیدی با اعلام اینکه اعزام پینگ پنگ بازان به تورهای حرفه ای از الویت اصلی کار فدراسیون تنیس روی میز است، افزود: خوشبختانه مسئولان فدراسیون ‌با این دیدگاه مبنی بر اینکه در رقابت هایی که شانس مدال نداریم، نباید شرکت داشته باشیم مخالف هستند.
    از این رو اولویت نخست خود را بر شرکت در این رقابت ها متمرکز کرده ایم.
    به اعتقاد وی، آسیب و ضررهای شرکت نکردن در مسابقات به مراتب بیشتر از شرکت داشتن در این مسابقه ها است پس باید فرصت را به ورزشکاران داده تا بتوانند خود را به سطح اول تنیس روی میز جهان نزدیک کنند.
    وی گفت: پیش از این درنظر داشتیم نفرات دیگری را به این تور اعزام کنیم که متاسفانه با همکاری نکردن آنان، مجبور شدیم ۷ نفر جدید را اعزام کنیم.
    عمیدی یاد آور شد: ‌به هیچ وجه از اعزام جوانان و امیدهای خود پشیمان نبوده و از این فرصتی که به آنان داده شده بسیار نیزخوشحالیم.
    عمیدی تصریح کرد:‌ باید به جوانان اعتماد کرده و به آنان فرصت خودنمایی دهیم، زیرا معتقدم بیش از این نگاه داشتن آنان پشت خط به هیچ وجه به صلاح ورزش تنیس روی میز نیست.
    ** حداقل دو سال دیگر برای بهتر شدن رده های جهانی به فرصت نیاز داریم
    دبیر فدراسیون تنیس روی میزمعتقد است پینگ پنگ بازان ایران حداقل به دو سال دیگر زمان برای رسیدن به بازیکنان و قهرمانان برتر این رشته ورزشی نیاز دارند.
    به گفته وی در این دو سال ورزشکاران ما بایستی حداقل روزی ۸ تا ۱۰ ساعت تمرین سیستماتیک با شرایط رقبای خارجی خود داشته و بازی کنند، علاوه بر این باید در مسابقات مختلف بین المللی معتبر نیز شرکت و تجربه اندوزی کرده تا بتوانند رتبه جهانی خود را ارتقا دهند.
    عمیدی اظهار داشت: بدون تمرین و شرکت نکردن در مسابقات محال است بتوانیم به رقبای خود برسیم برهمین اساس نظارت و حمایت از ورزشکاران در طول تمرینات و شرکت در تورهای حرفه ای در الویت های نخست کاری ما قرار دارد.
    ** عملکرد بازیکنان جوان و امید ایران در پروتورحرفه ای چین مثبت بود
    عمیدی که برخلاف برخی از کارشناسان که تنها به اعداد و رقم ها نگاه می کنند، دستاورد شرکت پینگ پنگ بازان را در رقابت های سوشو چین مثبت ارزیابی کرد و افزود: نتیجه و نفس کار مثبت است.
    برخلاف نظر کسانی که همواره به پیروزی فکر کرده و به اعداد و ارقام نگاه می کنند، معتقدم کسب این نتایج به هیچ وجه فاجعه نبوده و در نوع خود قابل دفاع و مثبت است.
    ** نمایندگان ایران در رقابت های جام آسیا شرکت می کنند
    وی گفت: پریسا صمدی و نوشاد عالمیان به عنوان نمایندگان ایران در جام آسیا شرکت خواهند کرد.
    عمیدی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر این نفرات به این رقابت ها نخواهند اعزام شوند، تصمیم فدراسیون چه خواهد بود، گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردم، درنظر داریم پینگ پنگ بازان خود را برای آزمایش در رقابت های معتبر شرکت دهیم برهمین اساس اگر این دو بازیکن شرکت نکنند، به طور حتم نفرات جدیدی را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی عمیدی با خبرگزاری ایرنا"
    تازه ترین اخبار