امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۸:۳۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26473
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس هیئت تنیس روی میز استان از برگزاری رقابت های آزاد دسته سه کشور در یزد خبر داد. عزیزالله سیفی در نشست اعضاء کمیته های هیئت تنیس روی میز استان گفت : مسابقات تنیس روی میز آزاد دسته سه کشور مهرماه سالجاری در یزد برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی…

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان از برگزاری رقابت های آزاد دسته سه کشور در یزد خبر داد.

    عزیزالله سیفی در نشست اعضاء کمیته های هیئت تنیس روی میز استان گفت : مسابقات تنیس روی میز آزاد دسته سه کشور مهرماه سالجاری در یزد برگزار خواهد شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی به ساخت خانه تنیس روی میز استان در مجاورت سالن شش هزار نفری شاهدیه اشاره و اضافه کرد: اقدامات خوبی برای ساخت خانه تنیس روی میز استان شده و در سالجاری ۱.۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است.

    سیفی ورزش تنیس روی میز را یکی از پر جاذبه‌ترین رشته‌های ورزشی عنوان و تصریح کرد : این ورزش از کم خطرترین و کم هزینه‌ترین رشته‌های ورزشی است که از سوی تمامی رده‌های سنی قابل انجام است و با توجه به استعداد های موجود در استان می توان با برنامه ریزی و تلاش در توسعه این رشته ورزشی گام برداشت.

    رییس هیات تنیس روی میز استان یزد بر توسعه پینگ‌پنگ از رده‌های پایه تاکید کرد و افزود: باید به ورزش دانش آموزی و رده‌های نونهالان و نوجوانان بیشتر توجه داشت تا این ورزش در استان از پایه رشد کند. وی در ادامه از میزبانی استان یزد در برگزاری مسابقات آزاد دسته سه بزرگسالان کشور در مهرماه، رقابت‌های آزاد ناجا در شهریورماه و آزاد دسته امید و رده‌بندی کشوری در بهمن‌ماه سالجاری خبر داد.

    گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضاء به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود در جهت توسعه این رشته‌ی ورزشی پرداختند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یزد میزبان مسابقات تنیس روی میز آزاد دسته سه کشور"
    1. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      با سلام. تورا خدا یه کسی به داد سایت تنیس روی میز استان ما برسه.
      مدیریت الان سایت با مدیریت قبلی ، اصلا قابل مقایسه نیست. همه ی دلخوشی ما یزدیها به این سایت بود بخدا. خدا از سر تقصیراتتون نگذره که این دلخوشی را نیز از ما گرفتید. هیچ کدام از یزدی ها دل خوشی از این سایت با تغییر مدیریتی که اتفاق افتاد ؛ نداشته و فعالیت های الان سایت ، شدیدا مورد تمسخر قرار میگیرد.
      خدا به آقای حسنی ، مدیر با کفایت قبلی ، طول عمری با عزت و جمیع رفتگانشون را مورد رحمت خود قرار بده انشاالله
      والسلام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای دهقانیزاده
        با سلام
        احتراما؛همانگونه که قبلا در این باره توضیحاتی داده بودم ،نباید انتظاری از سایتهای نسبتا دولتی داشته باشید.
        پشینهاد میکنم به همراه آقای حسنی و چند نفر از دوستانتان یک سایت تاسیس فرمایید!ومسئولیت هربخش آن را یکی از دوستان بعهده بگیرد.
        اینجانب حاضرم بخاطر توسعه اطلاع رسانی این رشته هزینه اولیه این سایت رابه بانی این کار نتیجه بخش بصورت وام چند ماهه پرداخت نمایم واز همه مهمتر پشتیبانی کامل خود را از روش اعلام می نمایم.
        هرکجا مشکلی در این ارتباط وجودداشت در خدمت گذاری حاضرم.
        با تشکر

    2. محمدرضا از مهریز (یزد) گفت:

      جناب علوی ؛ سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
      بنده قبلا از لطفی که نسبت به این حقیر دارید تشکر میکنم. پیشنهاد شما را نیز به آقای حسنی منتقل کرده بودم و ایشان بنا بر دلایل شخصی چندان تمایلی به ادامه فعالیتشان نداشتند.باور کنید که شخصی دیگر که بتواند اینکار را به سرانجام برساند و جوربزه ی اینکار را داشته باشد ، بنده سراغ ندارم در استان. خودم هم آنچنان زمانی ندارم که مدیریت سایت را به دست بگیرم
      ای کاش مسولین استان ما ، حداقل یکبار در هفته به سایت شما می آمدند و دلنوشته های ما را در بخش نظرات می خواندند. مشکل این است که کار را به دست کاردان نداده اند. بخدا من حاضرم قسم بخورم که با استعفای آقای حسنی از مدیریت سایت کاملا موافق بودند و اصلا خودشان بودند که درخواست دادند و سایت را برای هیات استان خواستند. مدیری هم که برای آن انتخاب کردند هم از نحوه خبر گزاری ایشان درسایت و بروزرسانی و سایر موارد مشخص است که مطیع کامل و فراتر از آن است.
      بنده که به شخصه تمام اخبار شهرمان را برای شما فرستاده و کاری به کار سایت استانمان ندارم.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار