امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۶:۱۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26478
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       قهرمان معلول تنیس روی میزجهان گفت:تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی در پارالمپیک لندن و سرفرازی نام ایران به کارمی بندم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’حسن جانفشان’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:سه روز است که ازاردوی آمادگی تبریز برگشته ام ومجددا پس از یک هفته استراحت…

     

     

     

    قهرمان معلول تنیس روی میزجهان گفت:تمام تلاشم را برای افتخارآفرینی در پارالمپیک لندن و سرفرازی نام ایران به کارمی بندم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،’حسن جانفشان’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:سه روز است که ازاردوی آمادگی تبریز برگشته ام ومجددا پس از یک هفته استراحت برای شرکت در آخرین اردوی آمادگی در روز بیست و سوم ماه جاری عازم تهران می شوم.

     

    وی ادامه داد:اردوی آمادگی تهران، اردوی اتصال به اعزام است و اوایل شهریور ماه عازم لندن می شویم.

     

    جانفشان گفت:هم اکنون ازآمادگی بسیار خوبی برخوردارم و امید بسیار زیادی برای ارائه بازی های خوب و قابل قبول در پارالمپیک هستم.

     

    وی با اشاره به اینکه اولین باری است که در رقابتهای پارالمپیک شرکت می کند گفت:اکثر حریفان حاضر در این مسابقات را می شناسم و قبلا چندین بار در مسابقات جهانی، بین المللی و آسیایی با آنها رقابت داشته ام.

     

    وی افزود: ۱۸ تنیس باز از سراسر جهان در رقابتهای پارالمپیک حضور دارند و رقیبانی از کره، چین، فرانسه و چک اسلواکی قدرترین حریفانم در این رقابتها هستند.

     

    جانفشان افزود: آخرین مسابقات برون مرزی ام در خردادماه امسال بود که برای حضور در رقابتهای کاپ آزاد شهر نانت فرانسه عازم این کشور شده بودم که در بخش تیمی موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم ولی در بخش انفرادی با برخورد به قرعه ورزشکاری از رژیم صیونیستی حاضر به رویارویی با وی نشدم و از دور مسابقات کنار رفتم.

     

    وی گفت:با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در رشته تنیس روی میز هستم وظیفه سنگینی بر عهده دارم و دوست دارم در پارالمپیک های بعدی تعداد نمایندگان ایرانی این رشته بیشتر شود.

     

    جانفشان با توجه به درخشش درمسابقات جهانی اوپن تایوان و کسب مدال طلای این رشته در انفرادی و همچنین کسب عنوان چهارمی مسابقات آسیایی و اقیانوسیه و بالا بردن رنکینگ جهانی خود از سوی فدراسیون و با اعلام مسئول انجمن تنیس روی میز فدراسیون جانبازان و معلولان کشور، در اواخر فروردین ماه موفق به کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن شد.

     

    این ورزشکار شایسته آذربایجان غربی اهل شهرستان اشنویه است و با بیش از شش سال سابقه عضویت در تیم ملی، عنوان ها و افتخارات متعددی را برای استان و میهن عزیزمان به دست آورده است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جانبازان/جانفشان:تمام تلاشم را برای سرفرازی نام ایران به کارمی بندم"
    تازه ترین اخبار