امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۹:۴۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26488
    ارسال خبر چاپ خبر
  •                        

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بدون شرح"
    1. سپهری گفت:

      با عرض سلام واجترام
      جناب اقای علوی واقعا از شما تشکر میکنم که عکس این بزرگوار را در این سایت زدید.
      ۵سال پیش جزوه کلاس مربیگری درجه ۲را من مطالعه میکردم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و وقتی سوال کردم که این جزوه را چه کسی ارایه داده گفتند اقای پسران که اولین مدرس اموزش تنیس روی میز بعد از انقلاب بوده و باعث تحول در این رشته شده و سیستم حمله ای و ضربه زدن توپ در نقطه اوج را جایگزین سیستم دفاعی ان زمان کرده .ما بایدقدردان چنین افرادی باشیم .اکثر کسانی در این سایت رزومه های خود را ارایه میدهند اولین درجات کلاس مربیگریشان را در کلاس این بزرگوار بوده اند.
      اقای پسران در سخت ترین شرایط در زمان جنگ تحمیلی در دهه ۶۰باعث پیشرفت این رشته و پس از دهه ۶۰دبیر فدراسیون و مدیریت بسیار والایی در رابطه با این رشته داشته اند. همانطور که پیشوایان ما گفته اند اگر از کسی چیزی یاد گرفتیم باید حتما سپاسگزار و قدردان او باشیم.

    2. amidi گفت:

      با سلام خداوند طول عمر با عزت و سلامت به ایشان عطا نماید

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این حقیر هم بسیار از این بزرگوار اموختم.از اقای عمیدی تشکر می کنم که قدر دان بودند.اگر اشتباه نکنم در کلاس مربیگری های پربار ایشان باتقاق اقای عمیدی -خانم لیموچی -خانم یوسفی و…….حضور داشتم البته شاگرد تنبل کلاس می بودم.با تشکر ترکان.

    4. مرتضی موغلی گفت:

      با سلام.انشاالله آقای پسران همیشه سربلند باشند.

    5. amidi گفت:

      با سلام .ممنون که اقای ترکان گاهی ما را یاد میکند . من در کلاس داوری درجه ۳ افتخار حضور در کلاس ایشان را داشتم و مبحث جداول را که قبلا از اقای یحیی لطف اله نسبی فرا گرفته بودم با اصلاحاتی یاد گرفتم . در جه ۳ را با مرحوم ارمند و اقایان خداداد و میری گذرانده ام در کلاس مربیگری درجه ۲ در سال ۶۱ با استاد کیم هی جین دبیر وقت فدراسیون کره شمالی حضور داشتیم که ۷ نفر قبول شدند اقایان پسران ،عقلمند از تبریز،اخوت از کرمانشاه ،تمیم زاده از اصفهان،محمود حجازیان از کرج ،اقا اقبال لطف اله نسبی و من .بقیه دوره های مربیگری ام همه دارای مدرس خارجی بوده و در هیچ کدام با حسن اقای گل هم دوره نبوده ام. داوری درجه ۲ را با اقای شیرازی گذراندم و پس از ان در ازمون بین المللی قبول و در هردو این دوره ها با اقای نیکوکار همدوره بوده ام. اقای پسران و اقای میری اولین داورهای بین المللی ایران بودند و در ازمون دوم ۹ نفر قبول که من هم یکی از انها بودم.

    6. amidi گفت:

      لازم است نکته ای را متذکر شوم و ان تفاوت اساسی نسل مدرسین دوران مرحوم اقای ارمند ،با نسل پیش از ان ،این بود که همگی با جان و دل انچه را که میدانستند در طبق اخلاص یاد میدادند و ما انچه داریم از این دوران اغاز شده است و انصافا قبل از انقلاب و نسل مربیان و پیش کسوتان قبل ،چیزی را به بقیه یاد ندادندو دانسته هاشان برای استفاده شخصی بود . انشاالله نسل فعلی هم بهمین صورت و حتی بهتر و دلسوزانه تر تجارب خود را به ایندگان منتقل نماید.تعدادی در امر اموزش بازیکنان و تعدادی برای مربیان و تعدادی در اموزش مدیران و…. تلاش نمایند.که حاصلضرب تفکر و تجربه به معنی تولید علم است

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.کلاس درجه ۳ بندر عباس با اقای ارمند و پسران بودم.سپس کیم ایلمو توجیهی و ۲ را با اقای پسران با افتخار گذراندم و تا بین المللی بقیه کلاسها را با اساتید خارجی از جمله چن .و روی از انگلیس و ……..گذراندیم و ……با تشکر ترکان.

    8. حسن گفت:

      بندر عباس سال۵۸ یا ۵۹ بود.


    تازه ترین اخبار