امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۱:۰۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26614
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نماینده‌ی پینگ پنگ بانوان ایران با وجود قبول شکست در نخستین دیدار خود و حذف از المپیک عملکرد خوبی داشت. شهسواری معتقد است برای موفقیت‌های بیشتر باید حریف تمرینی و مربی خارجی فراهم شود به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تجربه المپیک لندن…

    نماینده‌ی پینگ پنگ بانوان ایران با وجود قبول شکست در نخستین دیدار خود و حذف از المپیک عملکرد خوبی داشت. شهسواری معتقد است برای موفقیت‌های بیشتر باید حریف تمرینی و مربی خارجی فراهم شود

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تجربه المپیک لندن گفت: این بازی‌ها با سایر مسابقه‌های جهانی و آسیایی متفاوت بود و جو دیگری را در المپیک شاهد بودیم که حساسیت بازی‌ها را بیشتر می‌کرد.

    وی با بیان اینکه توانستم بهترین بازی خود را در این رقابت‌ها داشته باشم، افزود: خوشحال هستم که هرچه در توان داشتم را به نمایش گذاشتم و با فاصله بسیار کمی شکست خوردم.

    شهسواری درباره حریف خود هم گفت: من نسبت به حریفم تجربه کمتری داشتم اما در حد خودم بی‌تجربه نبودم. البته حریف مقابلم تجربه ۵ بار حضور در المپیک را داشت که همین موضوع باعث می‌شد من استرس بیشتری داشته باشم.

    بانوی پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران نبودن مربی زن در کنار خود را از جمله علل شکستش در بازی‌های المپیک عنوان کرد و گفت: هرچند آقای بابادی وند زحمات بسیاری کشید و هرچه در توان داشت برای ما گذاشت اما لازم بود که یک مربی زن در کنارم باشد. چون در چنین مسابقه‌های حساسی که برد یا باخت به یک امتیاز بستگی دارد لازم است که در کنار ورزشکاران زن مربی خانم هم باشد.

    شهسواری تاکید کرد: هرچند رقیبم ۲۰۰ پله از نظر رنکینگ از من بالاتر بود اما از نظر تاکتیکی چیزی از او کم نداشتم. این در شرایطی بود که تنها یک هفته با حریف مجارستانی خود در تهران تمرین کردم و قبل از این در خانه تمرین‌هایم را ادامه می‌دادم.

    وی ادامه داد: مهم است که بیشتر از گذشته به پینگ‌پنگ بانوان اهمیت داده شود تا بهترین نتیجه را بتوانیم در رقابت‌های بین‌المللی کسب کنیم. همچنین معتقدم اگر مربی و حریف تمرینی خارجی داشته باشیم نتیجه بسیار خوبی را خواهیم گرفت. در غیر این صورت اگر قرار است بازیکنان داخلی حریف تمرینی‌ام شوند، ترجیح می‌دهم که در خانه خود تمرین کنم.

    بانوی پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران که چندی است از بازی‌های لندن بازگشته است عنوان کرد که تمرین‌هایش را آغاز کرده و خود را برای مسابقه‌های انتخابی تیم ملی که در شهریور برگزار می‌شود آماده می‌کند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری: نبود مربی زن تاثیرگذار بود/ حریف تمرینی و مربی‌ام باید خارجی باشد"
    1. شیرین گفت:

      باخت تو نشانه ضعف تو در بازی ها نبود همه ما به این مهم واقف هستیم… با کمبود این امکانات هم هیچ وقت کسی به جای نمیرسه .. مهم تلاش تو بود که همه نظاره گر بودیم امید واریم در سالهای اتی در رده های بالاتر ببینیمت خدا قوت به تو بانو ی ایرانی.


    تازه ترین اخبار