امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۴:۲۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 26679
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         شرکت پاسارگاد بانه اسپانسری تیم نوجوانان و جوانان شهرستان بانه را برعهده گرفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مدیر عامل شرکت پاسارگاد که یک شرکت خصوصی در شهرستان بانه  محسوب می شود مسئولیت اسپانسری دو تیم نوجوانان و جوانان بانه را جهت شرکت در مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان کشور…

     

     

     

     

    شرکت پاسارگاد بانه اسپانسری تیم نوجوانان و جوانان شهرستان بانه را برعهده گرفت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مدیر عامل شرکت پاسارگاد که یک شرکت خصوصی در شهرستان بانه  محسوب می شود مسئولیت اسپانسری دو تیم نوجوانان و جوانان بانه را جهت شرکت در مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان کشور برعهده گرفت.

    ظاهر شلانی مدیر عامل دوست داشتنی شرکت پاسارگاد که خود از  علاقمندان دیرینه این رشته محسوب می شود از چهره های موجه این رشته بوده و علاوه بر پشیبانی از تیم ای نوجوانان و جوانان رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان بانه نیز محسوب می شود.

    ازاین کار برجسته و ارزشمند میتوان برای دیگر استانها الگو برداری نمود.

    بدینوسیله از دوست عزیزم جناب آقای ظاهر شلانی عزیز و دوست داشتنی تشکر ویژه نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و عاقبت خیری دارم.

    کاک ظاهر گرامی از صمیم قلب شما را دوست داریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شرکت پاسارگاد (بانه )اسپانسری نوجوانان وجوانان را برعهده گرفت"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جناب آقای ظاهر شلانی از چهره های بسیار دوست داشتنی پینگ پنگ هستند که هموارحامی تیم های مختلف استان کردستان بوده اند.از خداوند منان برای این عزیز طول عمر باعزت خواستاریم.
      خداوند سایه چنین عزیزانی را از سر پینگ پنگ استان کردستان کم نکند.

    2. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      بنده چند مدت در بانه حضور داشتم و از نزدیک شاهد تلاش آقای شلانی برای رشد و توسعه تنیس روی میز بوده ام . خانواده تنیس روی میز به چنین افرادی که عاشقانه پینگ پنگ را دوست دارند احتیاج دارد و من هم از همین جا برای ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون از خداوند منان مسالت مینمایم.
      ((بژی کاک ظاهر))
      با تشکر

    3. amidi گفت:

      سلام ،خداوند ظاهر شلانی را برای جامعه ورزشی استان حفظ کند

    4. شهریار‏ ‏سعیدیان گفت:

      مسؤلان‏ ‏ورزش‏ ‏استان‏ ‏بایستی‏ ‏قدر‏ ‏و‏ ‏ارزش‏ ‏منزلت‏ ‏چنین‏ ‏افراد‏ ‏دلسوزی‏ ‏را‏ ‏بدانند.‏ ‏با‏ ‏ارزوی‏ ‏سرفرازی‏ ‏برای‏ ‏کاک‏ ‏ظاهر‏ ‏شلانی

    5. شهریار‏ ‏سعیدیان گفت:

      انشاالله‏ ‏مسؤلان‏ ‏استانی‏ ‏ارزش‏ ‏و‏ ‏منزلت‏ ‏این‏ ‏افراد‏ ‏دلسوز‏ ‏را‏ ‏بدانند.‏ ‏با‏ ‏ارزوی‏ ‏سرافرازی‏ ‏برای‏ ‏کاک‏ ‏ظاهر‏ ‏شلانی

    6. امجد‏ ‏عزیزی گفت:

      اقای‏ ‏شلانی‏ ‏اراده‏ ‏ی‏ ‏محکمی‏ ‏در‏ ‏تمامی‏ ‏زمینه‏ ‏های‏ ‏زندگی‏ ‏بخصوص‏ ‏ورزش‏ ‏دارد.‏ ‏هر‏ ‏کاری‏ ‏بخواهد‏ ‏میتواند‏ ‏انجام‏ ‏دهد‏ ‏امیدوارم‏ ‏این‏ ‏فعالیتها‏ ‏زمینه‏ ‏ساز‏ ‏رشد‏ ‏ورزش‏ ‏خصوصا‏ ‏پینگ‏ ‏پنگ‏ ‏شهرستان‏ ‏بانه‏ ‏باشد

    7. افشین احمدی گفت:

      همه اهالی پینگ پنگ کردستان کاک ظاهر را بدلیل عشق و صداقتش دوست دارند.پینگ پنگ امروز چنین افرادی را کم دارد

    8. کاوه محمدی گفت:

      خیلی خوشحالم که اقای ظاهر شلانی مثل همیشه توانستند برای این رشته جذاب کاری بزرگ انجام نمایند ورزش تنیس روی میز نیازمند انسان های با اراده و تلاشگر است که این موارد در وجود کاک ظاهرنمایان است.به امید انجام کارهای بهتر از ظاهر جان.

    9. بهروز مندومی گفت:

      با تشکر از آقای شلالی عزیز و سایر حامیان واقعی ورزش . از فرصت پیش آمده استفاده میکنم و مطلبی را خدمت مسئولین محترم پینگ پنگ استان کردستان عرض می نمایم.
      در اینکه شما افراد واقعا دلسوز و زحمتکشی هستید شکی نیست اما تا حالا این سوال را از خود پرسیده اید که چرا دیگر شهرستانهای استان پیشرفت آنچنانی در این رشته ندارند. آیا از ورزشکاران سایر شهرستانها مشکلات آنها را پرسیده اید. متاسفانه پینگ پنگ استان کردستان فقط در شهرستان سنندج خلاصه شده و سایر شهرستانهای استان در حد بسیار پایین تری هستند که از دلایل عمده آن نداشتن مربی کمبود امکانات و نداشتن مسابقات عدم برگزاری لیگ در سطح استان و … می باشد.


    تازه ترین اخبار